Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

OPEN DEUR WEEKEND MSC HET SPOOR SINT NIKLAAS

Gestart door erwin9, 16 juli 2017, 16:14:48 PM

erwin9

Het tweede weekend van september,  9 & 10 september dus, is er weer onze jaarlijkse Open Deur Dag.  Zaterdag 9 en zondag 10 september 2017, van 10.00 tot 18.00 uur kunnen alle geïnteresseerden een bezoekje brengen aan onze club. Van de vijftien modelbanen zullen er zeker acht rijvaardig zijn.  Afgewerkt zijn ze zeker nog niet, maar er is alweer een hele vooruitgang geboekt tegenover vorig jaar !  Een mooie gelegenheid om een aantal modelbanen in opbouw te zien !  Enkele demonstraties en workshops van modelbouw worden tijdens dit weekend getoond.  Er wordt ook gedacht aan de dorstigen en de hongerigen, ruime bar en grote keuze aan dranken aanwezig, dus je kan er gerust een hele middag doorbrengen !
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

Metpetergaathetbeter

er zijn geen standhouders/verkopers meen ik te lezen? :-\ ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 juli 2017, 17:15:53 PM
er zijn geen standhouders/verkopers meen ik te lezen? :-\ ;)
Dat hoeft ook niet, gewoon rustig genieten van de banen en de geboekte evolutie bekijken.

Normaliter kom ik wel langs indien er niks anders gepland wordt. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bollen neus

Erwin, data zijn genoteerd op kalender, als het gaat zie je me.
Groeten,
Den Eric.

erwin9

Peter,  er zijn nog nooit handelaars of verkopers op onze open deur dagen geweest !  Daar hebben we trouwens geen plaats voor, want alles staat vol met modelbanen in alle verschillende schalen.  Alles wat er in onze clublokalen te zien is, is inherent aan onze club (workshops, banen, demonstraties, en gegeven/gepresenteerd door de eigen clubleden).  Als je standhouders en verkopers wil zien moet je MOBEXPO 2018 noteren in je agenda, op 21 en 22 april 2018 in het Bauhuis te Sint Niklaas !
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas


modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

renstimpie

nog een kleine maand voor onze tentoonstelling  in onze lokalen... 

Hopelijk tot dan..



loebaske


Deze keer zal ik zonder kleerscheuren aanwezig zijn, zet die maar koud  ;)

Geert

Spijtig dat de open deur niet dit weekend was. Ik was gisteren in de buurt voor de bevrijdingsfeesten..

Volgende week kan ik niet  :(


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

ik kom normaal ook langs met een loebaske erbij  :)