Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Problemen programmeren locomotiven

Gestart door timo, 08 juli 2017, 16:01:11 PM

ceuleer

Misschien heeft hij de loc 2dehands bij een handelaar gekocht, dan heb je geen 2 jaar garantie hé.....
Hij geeft wel niet veel informatie over de aankoop van de loc.

timo

Dus ik heb die locomotief 6005 roco op de modelspoor beurs in Leuven gekocht ,en alles zag er goed uit en gij reed goed .tot ik hem nu heb willen veranderen van adres.en heb er dan naar MC Ronse geweest die man geeft alles los gemaakt en gedaan waar ik bij stond ,en er veranderde niets en toe zei hem dat de printplaat is en de decoder. ik heb hem dan gevraagd op hoeveel dat het komt en zei van decoder 36€ en printplaat 48 € maar dat moet hem ze nog plaatsen en het zou me dan weer tegen 100€ kosten en de locomotief kost al 160 € dus is een duur geval e al ,het is daar mee voor een oplossing dat niet duur uit valt nu voor herstel grt timo
timothy

doomslu

Als de locomotief toen nieuw was, dan geldt nu nog de twee jaar garantie.
Indien het een occasie was niet natuurlijk...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Klaas Zondervan

Voor de garantie moet je wel naar de handelaar waar je hem hebt gekocht. Je kan niet verwachten dat een andere winkelier daar voor opdraait.

Herwig

..."...Moet bij de zelfde handelaar..."...
Dat zou 'k durven te betwijfelen.  Weet niet wat de Europese wet zegt over de 2-jaar-waarborg.

Bijvoorbeeld:
Iemand heeft een Lada gekocht in  B-Goorwezel in het noorden.
Hij/zij verhuist een jaar later naar  B-Duindijke aan de kust.
Hij /zij kan met zijn/haar Lada daar aan 't zeetje toch terecht bij de dichtstbijzijnde Lada-garage.
Ook tijdens de garantieperiode, niet ?
Of die laatste garagehouder er vrolijk van wordt is een andere zaak.
( U mag 'Lada' vervangen door 'Roco' of zoiets en 'garage' in 'winkel' )

[  Maar dit en het bovenstaande horen  niet  thuis in de rubriek    'Over het Nieuwe Forum'  ]

Gerolf

Citaat van: Herwig op 06 augustus 2017, 00:06:08 AM
Maar dit en het bovenstaande horen  niet  thuis in de rubriek    'Over het Nieuwe Forum'

Het viel me ook net op, Herwig - topic is verplaatst  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw