Opendeur AMSAC 8 oktober 2017 - Gent Zeehaven

Gestart door OlivierV, 06 juli 2017, 23:43:38 PM

OlivierV

ZONDAG 8 oktober 2017 vanaf 09u00 - 17u00 geopend voor sympathisanten, treinliefhebbers en curieuzeneuzenmosterdpotten.

Daar onze vorige opendeur onze laatste zou geweest kunnen zijn, maar we ondertussen nog steeds op de gekende locatie zitten kondigen we onze najaarsopendeur toch maar alvast aan.

Zekerheden van deze tentoonstelling.
Van de club uit:
- Inkom: €3 (inkomkaartje kan je aan de bar inruilen voor een drankje).
- Mogelijk tot ruilen van materiaal. (meer info via amsac at amsac punt be)(ruilbeurs)
- Mogelijkheid tot aanschaffen van onze jubileumwagen.
- Thema op de clubbaan: NMBS jaren '70
- Thema modulebaan "Lemur" (in opbouw): NMBS jaren '70 (voor het eerst met verlichting en achtergronden).
- LGB-baantje voor de kinderen.
- Tafel met materiaal van de leden dat kan "geruild" worden.

Nog niet zeker van de club uit:
- Modelbouwwerkjes van leden die tentoon worden gesteld. (vorige editie was dat Melle station van Chrisrail hier op het forum.

Van buitenaf:
- Union Pacific depotbaantje (nog te bevestigen) van DFS hier op het forum. http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,21801.0.html
- Stukje spoor 1 baan van Aalst modelspoor



Groetjes en hopelijk tot dan!


- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Chrisrail

#3
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

OlivierV

Nu begrijp ik vanwaar die vage wartalige pm van metpetergaathetbeter deze ochtend vroeg kwam.

Ik had een affiche van een vorige editie naast mij om te kijken wat er weer allemaal op moest en heb zo de datum en maand links en rechts zitten wisselen.
Er zat wel geen Duvel tussen. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 07 juli 2017, 14:48:09 PM
Nu begrijp ik vanwaar die vage wartalige pm van metpetergaathetbeter deze ochtend vroeg kwam.
bij sommigen valt die spreekwoordelijke frank wel heel traag ;D

Chrisrail

#6
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

marctje

Wanneer is het dan wel, ik heb goesting in Duvel.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

SuSke

't is dus op 8 oktober 2017  ;) ;) 8)

Het eerste bericht is in alle stilte aangepast  ::) ::) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

#9
Nog even onder de aandacht brengen.

- De Noordveenakkerstraat is terug op een ordentelijke manier te bereiken, bijgevolg zijn wij ook weer op de gewone manier via de R4 te bereiken.
- Er komt een stukje spoor 1 van Aalst modelspoor. (bevestigd)
- DFS komt met zijn baantje Union Pacific depot jaren '50.
- Verder is er ook veel ruilbeurs aanwezig deze keer. (voor de ruilbeurs zijn we volgeboekt)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

renstimpie


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

liefhebber

#12
Staat ook in mijn agenda,  ik kom altijd graag bij jullie op bezoek
 

bellejt

ik heb zondag normaal een chauffeur en deze in ook treinliefhebber

dani

de zaterdag naar Houten en 's avonds een vrij zwaar familiefeestje gepland...  dat wordt in de kleine uurtjes.
En zondag namiddag nog een bijeenkomst met de neven en nichten.   Ik zal al blij zijn als ik de brunch haal op zondag.

Maar  ...  ALS  ik toch op tijd op ben, misschien even komen kijken.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.