Photobucket wordt ergerlijk!

Gestart door Michiel, 25 juni 2017, 08:30:21 AM

Michiel

#105
Ik was niet van plan om weer in zee te gaan met Photobucket, zit goed bij Google, maar ben blij dat ze hun gijzeling hebben opgegeven, en al onze beelden weer hebben vrij gegeven. Fora, zoals ons MSM-forum en TMM-forum, zijn weer een stuk "leesbaarder" geworden.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

59erke

Citaat van: Michiel op 17 mei 2018, 13:05:19 PM
Ik was niet van plan om weer in zee te gaan met Photobucket, zit goed bij Google, maar ben blij dat ze hun gijzeling hebben opgegeven, en al onze beelden weer hebben vrij gegeven. Fora, zoals ons MSM-forum en TMM-forum, zijn weer een stuk "leesbaarder" geworden.

volledig mee akkoord
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Michiel

https://www.denverpost.com/2018/05/17/photobucket-image-hosting-plans/

Het lijkt dat onze foto's maar tijdelijk vrijgelaten zijn. Men heeft een onbepaalde tijd voorzien om gebruikers uit te nodigen om voor één van de formules te kiezen. Wat er na deze periode gebeurt voor wie níets gekozen heeft, is niet duidelijk, maar de gratis formule omvat géén "third-party hosting" (=prentjes tonen op fora zoals hier op MSM)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

Citaat van: Michiel op 24 mei 2018, 09:32:24 AM
https://www.denverpost.com/2018/05/17/photobucket-image-hosting-plans/

Het lijkt dat onze foto's maar tijdelijk vrijgelaten zijn. Men heeft een onbepaalde tijd voorzien om gebruikers uit te nodigen om voor één van de formules te kiezen. Wat er na deze periode gebeurt voor wie níets gekozen heeft, is niet duidelijk, maar de gratis formule omvat géén "third-party hosting" (=prentjes tonen op fora zoals hier op MSM)
Precies zoals ik het lees. Zie mijn reactie van 17 mei.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Val-Rikard

Citaat van: doomslu op 24 mei 2018, 09:49:23 AM
Citaat van: Michiel op 24 mei 2018, 09:32:24 AM
https://www.denverpost.com/2018/05/17/photobucket-image-hosting-plans/

Het lijkt dat onze foto's maar tijdelijk vrijgelaten zijn. Men heeft een onbepaalde tijd voorzien om gebruikers uit te nodigen om voor één van de formules te kiezen. Wat er na deze periode gebeurt voor wie níets gekozen heeft, is niet duidelijk, maar de gratis formule omvat géén "third-party hosting" (=prentjes tonen op fora zoals hier op MSM)
Precies zoals ik het lees. Zie mijn reactie van 17 mei.  ;)

Hoe dan ook kunnen ze " den boom in ". Van die bakker geen brood meer!
Van mij mogen ze het steken waar het zonlicht nooit schijnt.
Er zijn wel andere mogelijkheden. 
Het is zoals bij een kind die eens naar de foto mag kijken en er dan mee op de loop gaat...  >:(

Groet, Rik


Alberke

Ik lees nochtans dat je ze kan blijven "sharen"; vergeef mijn onwetendheid maar wat is het verschil? Die3th party hosting heeft iets te maken met commercieel gebruik als ik het goed begrijp.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Ben

Effe lezen dan wat men bij PB verstaat onder 3th party hosting: https://support.photobucket.com/hc/en-us/articles/115009597607-What-is-3rd-party-hosting-

Bij de "free accounts" is dit straks niet meer mogelijk. Dat het nu wel weer kan is om gebruikers over te halen een betaald account te nemen.

Gr, Ben.

Alberke

Intussen is het me duidelijk: wat we hier doen is 3th party hosting! Ook als je iets op ebay of zo plaatst.
De "slachtoffers" zweren nu bij "Imgur"
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Michiel

Citaat van: Val-Rikard op 24 mei 2018, 10:03:55 AM
Hoe dan ook kunnen ze " den boom in ". Van die bakker geen brood meer!
En zo denken vele millioenen ex-gebruikers van Photobucket erover, ik inclusief. Photobucket was nummer 1, een gigant, wanneer plots het nieuw management met John Corpus als CEO de botte bijl bovenhaalt; DE bedrijfsblunder van het decenium. Photobucket zag millioenen klanten vertrekken, en kreeg meteen een rampzalig imago. Het management met CEO John Corpus werd snel ontslagen, en een nieuw team werd samengesteld, maar te laat. De schade is enorm, het imago onherstelbaar beschadigd. Photobucket is nog maar een schim wat het was, en niemand wil terug. Het vertrouwen is volledig zoek.

Dus, Rik, je bent niet alleen. We zijn met millioenen om elders ons prentjesheil te zoeken.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Ronald

Citaat van: Michiel op 24 mei 2018, 14:23:45 PM]Photobucket is nog maar een schim wat het was, en niemand wil terug. Het vertrouwen is volledig zoek.


En terecht ;) Zo ga je niet met klanten om, zelfs niet als zij een gratis account hebben. Want laatstgenoemden zijn potentieel betalende klanten in de toekomst.

3rail

Ik kan wel weer inloggen op mijn Photobucket.

Daar ga ik nu snel mijn foto's weg halen, ze kunnen wat mij betreft hierna de foto's weg halen.
Neeh, ik laat me geen 2 de keer bedonderen.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Ben

Citaat van: 3rail op 24 mei 2018, 18:25:20 PM

Ik kan wel weer inloggen op mijn Photobucket.

Daar ga ik nu snel mijn foto's weg halen, ze kunnen wat mij betreft hierna de foto's weg halen.


Ik snap je reactie maar daarmee help je dus topics om zeep Edward, net nu de boel weer zichtbaar is. ;)

doomslu

Citaat van: Ben op 24 mei 2018, 18:35:09 PM
Citaat van: 3rail op 24 mei 2018, 18:25:20 PM

Ik kan wel weer inloggen op mijn Photobucket.

Daar ga ik nu snel mijn foto's weg halen, ze kunnen wat mij betreft hierna de foto's weg halen.


Ik snap je reactie maar daarmee help je dus topics om zeep Edward, net nu de boel weer zichtbaar is. ;)
De boel is nu wel zichtbaar, maar lang zal het niet duren.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *