Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Photobucket wordt ergerlijk!

Gestart door Michiel, 25 juni 2017, 08:30:21 AM

Metpetergaathetbeter

er is zo'n gezegde : gratis bestaat niet,als het gratis is blijft dat niet duren!En als massa's mensen daarheen trekken kan dat soms ook op ideeën brengen :-\

OlivierV

#91
Bij Flickr kan je ook kiezen voor een betalende account, je hebt dan Flickr pro en nog pro +.

Hier de verschillen.

Alleen versta ik niet waarom er hier weer zoveel moet over geleuterd worden (laat dit ook weer een van de redenen zijn waarom ik minder tijd op het forum doorbreng).
Verhuis gewoon naar Flickr. of regel een account bij one.com (betaalbare betalende optie). Voor de website van de club (+foto's, emailaliassen ...) gebruiken we deze ook.

Flickr. is wel net zoals Faceboek, Instagram en wathebjenogallemaal een sociaal netwerk en sociale netwerken zijn nu eenmaal gratis.

Verdere opties:
- Microsoft onedrive, iedereen met een windows(-live) account heeft hier 25gb ruimte op).
- Google Drive: iedereen met een Google-account heeft hier normaal 15GB ruimte op.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ceuleer

Citaat van: OlivierV op 08 juli 2017, 12:12:26 PM
Microsoft onedrive, iedereen met een windows(-live) account heeft hier 25gb ruimte op).

Ik zie bij mijn account maar 5 GB opslagruimte staan Olivier.
Hebben jullie dan een ander account ?

OlivierV

Citaat van: ceuleer op 08 juli 2017, 13:25:59 PM
Citaat van: OlivierV op 08 juli 2017, 12:12:26 PM
Microsoft onedrive, iedereen met een windows(-live) account heeft hier 25gb ruimte op).

Ik zie bij mijn account maar 5 GB opslagruimte staan Olivier.
Hebben jullie dan een ander account ?
Dat zal allicht zijn zolang ik nog student ben en aldus een voordeel via de hogeschool, maar student zijn dat is na augustus ook afgelopen (nog een half vak herexamen te gaan en deze jongeman is afgestudeerd).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

#94
alléz hopelijk heb jij binnenkort maar 5 GB ;D ;)

PaulC

Citaat van: OlivierV op 08 juli 2017, 13:31:42 PM
Citaat van: ceuleer op 08 juli 2017, 13:25:59 PM
Citaat van: OlivierV op 08 juli 2017, 12:12:26 PM
Microsoft onedrive, iedereen met een windows(-live) account heeft hier 25gb ruimte op).

Ik zie bij mijn account maar 5 GB opslagruimte staan Olivier.
Hebben jullie dan een ander account ?
Dat zal allicht zijn zolang ik nog student ben en aldus een voordeel via de hogeschool, maar student zijn dat is na augustus ook afgelopen (nog een half vak herexamen te gaan en deze jongeman is afgestudeerd).

En met een Office-account heb je 1 TB aan opslagruimte op OneDrive


Michiel

Citaat van: OlivierV op 08 juli 2017, 12:12:26 PM
Verdere opties:
- Microsoft onedrive, iedereen met een windows(-live) account heeft hier 25gb ruimte op).
- Google Drive: iedereen met een Google-account heeft hier normaal 15GB ruimte op.
Microsoft Authentication is gebugged, een update van OneDrive heeft mijn Windows10 totaal corrupt gemaakt. Ik ben terug blij bij W7, en geen centraal authenticatie meer bij Microsoft. OneDrive is uitgesloten want corrupt.

Velen hebben hier via Google foto's proberen te plaatsen, dat was rampzalig. Foto's bleken maar een paar uur zichtbaar, en dan weg. Google blijkt de URL van foto's te linken aan een tijdelijk bestand in hun cache. Maar was dat met Google Drive? Geen idee.

Maar ongeacht welke foto-hoster we kiezen, gratis of niet, ooit trekken ze de stekker uit de dienst. Het is kwestie van wanneer. Voorlopig koos ik Flickr, een beetje overkill, maar ik moet nu eenmaal "iets" kiezen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stef71

Citaat van: Peter op 25 juni 2017, 11:17:26 AM
Heb net een Flickr account geopend, en tijdelijk al 1 foto geplaatst.
Kan je in Flickr ook verschillende albums maken, zodat niet alles onder elkaar staat.
Ja dat kan.

Havoc

Je kan op geen forum meer komen of PB komt ter discussie. Die is niet meer in je eigen voeten schieten maar eerst je benen amputeren en dan op de overschot schieten met een tweeloop.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

3rail

Gelukkig heb ik alle foto's ook nog op een externe schijf staan.

Ze kunnen dus bij Foto emmer lekker de kolere krijgen, stik maar in je foto's. ;)

Edward,

Ps Tinypictures is ook van hun, zal straks ook wel betalen worden. :(

Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

raf

wat zitten jullie toch allemaal te mopper over foto emmer
Ik heb juist een mail gekregen dat ik mijn grieven mocht mailen en dat ik 10 dollar korting kreeg als ik me nu direct aan melde

en dat heb ik dus direct NIET gedaan LOL

nooit foto emmer gehad en dan krijg ik opeens een mailtje van hun ??? gek hé

gr raf ik ga nog wat signaaltjes gieten
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bellejt

zit al jaren bij picturepush en al verschillende vrienden die er ook naar gestapt zijn.Prima service en alle mogelijkheden inclus watermerk op je foto's voor 10 euro per jaar.Laat die anderen maar sukkelen.

Michiel

Men heeft grote kuis gehouden bij het Photobucket-management, en Photobucket is tot inkeer gekomen: alle geblockeerde beelden worden terug vrijgegeven en democratische a-la-carte producten en prijzen worden weer aangeboden, tot 95% goedkoper. De gijzeling is voorbij.

https://support.photobucket.com/hc/en-us/articles/360004314254
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Geert

Ik,dacht al dat er iets gaande was. Dani zijn triestig kijkende hond is weer zichtbaar   :o

Allé, dan is dat zeer goed nieuws voor Evan zijn bijdragen op dit forum, ik heb net geschekt en zijn foto's zijn weer zichtbaar.


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

Niet te vroeg juichen: "A free subscription option will still be available to customers who do not require 3rd party image hosting.".
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *