Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Photobucket wordt ergerlijk!

Gestart door Michiel, 25 juni 2017, 08:30:21 AM

Michiel

Ik weet niet wat de bedoeling is met het beheer van Photobucket, maar het loopt nu wel de spuigaten uit. Onafhoudende stroom reklame, pop-ups en ander opdringerig spul maakt het inloggen en uploaden van beelden een uiterst ergerlijk, traag gebeuren. Ik denk dat ik binnenkort een andere prentjeshost zal opzoeken. Toch jammer nadat Photobucket 10 jaar redelijk goed deed wat het moest doen (het blijft gratis, dus af en toe wat kuren), dat de huidige generatie managers bij Photobucket er een weerzinwekkend gebeuren van maken.  >:(

Dááááág Photobucket! Tot nooit meer...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

59erke

ik ben overgestapt naar Flickr, is ook gratis en werkt veel vlotter dan photobucket
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Kautenbach

Gelijk, ik ga t ook doen, als me dat lukt >:(

BC911

Het is inderdaad zeer ergerlijk geworden als je vanop een pc werkt. Vanop de IPhone met de app heb je er eigenlijk helemaal geen last van ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

ACFI

Photobucket is snel zelfmoord aan het plegen.

Ik wou enkele foto's van Linkeroever (Peter) bekijken.

Op PC krijg ik niets te zien tenzij ik mijn Addzblocker afzet.

Wanneer die afstaat krijg ik een pop-up van de antivirus over verdachte scripts.

Dus overgeschakeld naar de iPad.

Daar een pop-up dat mijn iPad besmet is met 6 virussen en ik dringend software moet installeren.

Dus geen details van de foto's van peter.

#niegoebezig

ACFI

ERVIN

Hier hetzelfde probleem , ik heb alles van photobucket verwijdert en doe nu alles via Flickrr.
Hier geen photobucket meer!!

Johnnytrein

Misschien is dat wel hun bedoeling die lastige foto kijkers wegjagen. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Snobby Crash

Op mijn mobiele tel (iPhone) heb ik helemaal geen last van reclame hoor,
enkel een kleine bannen onderaan die je kan wegklikken.

Geert

Havoc

Denk dat als je eens zoekt je zal merken dat dit onderwerp regelmatig terugkomt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

755philippe

Ik krijg regelmatig een banner met upgrade naar een betalende versie. Wat ze willen is dat je de betalende versie koopt en om de mensen te demotiveren op de gratis versie  steken ze allerlei lastige banners erin die je moet wegklikken.
Mvg

755philippe

Peter

Heb net een Flickr account geopend, en tijdelijk al 1 foto geplaatst.
Kan je in Flickr ook verschillende albums maken, zodat niet alles onder elkaar staat.
Met vriendelijke groeten
Peter

bellejt

ligt hier al jaren buiten en overgegaan naar picturepush. 10 eurootjes per jaar met vele opties erbij zoals online  scalen van grootte en nooit problemen

just4fun

Dat probleem heb ik helemaal niet, ik heb een eigen stek op het web.
Ik heb trouwens een vermoeden dat iedereen (in België?) dat kan activeren.
Toch zeker die een Telenet- of Proximus-account hebben.
In die contracten zit een eigen webruimte inbegrepen.
En je hoeft er al helemaal geen IT-nerd voor te zijn om dat uit te voeren en te beheren (ah nee, want ik kan het).
Paul

Havoc

Zou eens moeten nakijken hoe groot die webruimte nu is. Ik gebruik die ook, maar als ik me goed herinner is die 50MB of zoiets. Bruikbaar om wat fotootjes op te zetten maar je moet wel opletten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

bellejt

inderdaad.Bij proximus heb je 10 GB in de cloud.