MSM 171

Gestart door Michael, 20 juni 2017, 20:26:53 PM

Peter

Raar, raar, op de MSM website staat dat nummer 171 pas verkrijgbaar zou zijn vanaf 1 september.
Het zal wel door de warmte komen zeker, want ze bedoelen ....vermoed ik....172 zeker
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

'k hebt het gevonden. Foutje van mij.... vlug corrigeren.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Ik heb mijn MSM 171 bewaard voor mijn vakantie, daar gister in begonnen en met veel plezier het artikel over Vaerwegh Dok gelezen. Hier op het forum ook al natuurlijk maar zo'n artikel is toch leuk om  te lezen hoe e.a. tot stand is gekomen. Mijn complimenten aan alle medewerkers van die baan.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Citaat van: Michael op 21 augustus 2017, 18:41:29 PM
Ik heb mijn MSM 171 bewaard voor mijn vakantie, daar gister in begonnen en met veel plezier het artikel over Vaerwegh Dok gelezen. Hier op het forum ook al natuurlijk maar zo'n artikel is toch leuk om  te lezen hoe e.a. tot stand is gekomen. Mijn complimenten aan alle medewerkers van die baan.

Bedankt Michael, ik zal de complimenten doorgeven. Het was voor ons ook een hele eer om de voorpagina te mogen sieren van ons lijfblad.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

DIORAMABOUWER

#37

Modelspoormagazine mee op vakantie en volledig uitgelezen van de eerst zin tot de laatste zin aan het zwembad in Torremolinos - Malaga !!!
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

SuSke

Citaat van: DIORAMABOUWER op 21 augustus 2017, 21:24:27 PM
Modelspoormagazine mee op vakantie en volledig uitgelezen van de eerst zin tot de laatste zin aan het zwembad in Torremolinos - Malaga !!!

Je ben toch niet vergeten van het zwembad ook te genieten  ;) ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 21 augustus 2017, 21:27:14 PM
Citaat van: DIORAMABOUWER op 21 augustus 2017, 21:24:27 PM
Modelspoormagazine mee op vakantie en volledig uitgelezen van de eerst zin tot de laatste zin aan het zwembad in Torremolinos - Malaga !!!

Je ben toch niet vergeten van het zwembad ook te genieten  ;) ;) 8)
Welk zwembad?  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DIORAMABOUWER

#40
Citaat van: doomslu op 21 augustus 2017, 21:50:41 PM
Citaat van: SuSke op 21 augustus 2017, 21:27:14 PM
Citaat van: DIORAMABOUWER op 21 augustus 2017, 21:24:27 PM
Modelspoormagazine mee op vakantie en volledig uitgelezen van de eerst zin tot de laatste zin aan het zwembad in Torremolinos - Malaga !!!

Je ben toch niet vergeten van het zwembad ook te genieten  ;) ;) 8)
Welk zwembad?  ::)

Luc,je weet wel zo'n ding met mooi helder water onder een mooi heldere hemel in tropische temperaturen!! ;) ;)
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

doomslu

Marc, ook al is jouw plaatje onzichtbaar, ik kan er me iets van voorstellen.
Doch ik blijf altijd ver genoeg weg van die dingen.  ;)

Malaga... over een week of twee passeren we daar ook.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Inderdaad Marc uw foto's zijn niet zichtbaar
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

Citaat van: Johnnytrein op 22 augustus 2017, 08:53:52 AM
Inderdaad Marc uw foto's zijn niet zichtbaar

Ik zie ze wel, maar dat is misschien omdat ik een Google-account heb ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DIORAMABOUWER

foto's opnieuw geplaatst,de foto's heb ik gisteren verplaatst in google foto,dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat ze hier niet meer zichtbaar waren.
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942