Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 171

Gestart door Michael, 20 juni 2017, 20:26:53 PM

Michael

De temperaturen zijn al zomers maar volgende week vrijdag verschijnt het zomer nummer van modelspoormagazine. Ik ben benieuwd wat de redactie dit keer voor ons in petto heeft.
Hopelijk een extra dik nummer met mooie artikels, we moeten er immers 2 maanden mee overleven.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Michael op 20 juni 2017, 20:26:53 PM
immers 2 maanden mee overleven.
hopelijk krijgen we meer water  :) ;) Ik ben ook benieuwd :-\

doomslu

Morgen wordt alles naar de drukker gestuurd.

Traditiegetrouw is het een dik nummer met veel modelspoorwegen, maar ook een paar praktijkartikels.

Ik moet wel de cover nog binnenkrijgen voor nazicht. Ik ben benieuwd...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ceuleer

En nog altijd geen pdf om te bekijken ?

mnieuwlaet

No stress het is bijna weekend dan komt het meestal wel, ten laatste maandag Luc kennende.
Hij heeft natuurlijk ook maar twee handen... alhoewel je soms anders zou vermoeden!  ;)

doomslu

Vandaag werk ik niet zulle. Het is nationale feestdag in Luxemburg!  ;D

Ik heb trouwens de pdfs nog niet ontvangen...
Morgen dus!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Voor jou is iedere dag een feestdag.  8)  (Dus nooit werken?) ;D
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ceuleer

Ik had me blijkbaar van datum vergist, omdat onze zoon vandaag gedaan heeft met het schooljaar, dacht ik dat we al op de laatste vrijdag van de maand waren.  ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ceuleer op 23 juni 2017, 14:02:41 PM
omdat onze zoon vandaag gedaan heeft met het schooljaar;D
schooljaar is niet afgelopen, studenten moeten enkel niet meer naar school gaan of 't is om hun rapport af te halen en ondertss boeken af te geven :) ;)

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 25 juni 2017, 22:08:19 PM
Het inkijkexemplaar staat al op de site ;)

http://www.modelspoormagazine.be/index.php/nl/huidig-nummer
Jep, heb ik goed gewerkt vandaag?  8)

Volgende vrijdag dus...



Kijk eens aan wat er op de cover staat...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

ik zou echt niet weten waar ik dat van ken ::) ::)  ;) ;) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Ik kijk er ook naar uit  8)
Met MTD op de cover staan heeft wel iets  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

#13
Inkijk exemplaar even doorgebladerd, ziet er weer uit als een lekker vakantie nummer met veel leesvoer, jammer dat er niks in staat van onze vriend  Milocomarty. Maar goed wat in het vat zit verzuurd niet, wellicht vinden we die artikels in de nummers van dit najaar. Nu maar eerst genieten van de zomer en dit nummer van MSM.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Hier ligt hij al op de mat, lekker dik nummer, fijne vakantie allemaal. Geniet er van, Luc en redactie hartelijk dank maar weer voor een mooi zomernummer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154