Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Website MTE?

Gestart door Michiel, 16 juni 2017, 11:30:23 AM

Michiel

De website van MTE blijkt onbereikbaar. Is dit tijdelijk? Definitief?

http://www.minitrainexpo.be/
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

toen ik ongeveer een goede maand geleden in Blankenberge was, was die winkel helemaal leeg, en hing er een bericht dat ze verhuisden naar een plaatsje buiten Blankenberge. Zie mijn vorig bericht van toen
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Ik was ook op de hoogte dat ze fysisch vehuisd waren, ik dacht naar Lissewege, maar de webstek moet daarom toch niet dicht? Vreemd.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

misschien eens contact opnemen via hier, heb ook geen geen smoelenboek maar de rest van het gezin wel :
https://www.facebook.com/MINITRAINEXPO-BLANKENBERGE-199428153442626/  :-\ ;)

Michiel

Ik heb geen facebook account (en wens er geen). Dat contact zal dus niet lukken.  :-\
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Ben

Effe bellen: +32 477 31 53 79. Kan met de meeste smartphones. ;D

Gr, Ben.

Herwig

Het  'nieuwe'  MTE-adres is hier alvast leesbaar :        Ter Doeststraat 67 Lissewege ...  ( is nu niet bepaald een winkelstraat )

Is tussen Lissewege-kerk en de beroemde antieke schuur  +   sublieme terras van Ter Doest:   uitgelezen halte op fietstochtjes in de polders en op de kanaaldijk(en) ...

Metpetergaathetbeter


Peter

De het website adres dat op faceboek staat funktioneerd ook niet.
Met vriendelijke groeten
Peter

dieselfreak

Alweer een reden minder om Blankenberge te bezoeken, en dat nieuw station trekt ook op niets, maar dat is weer een andere discussie.
MC

Michiel

Citaat van: Ben op 16 juni 2017, 13:33:43 PM
...Effe bellen: +32 477 31 53 79. Kan met de meeste smartphones. ;D...
De "meeste smartphones" zijn zelfs niet nodig. Ik heb een dumbphone (met knoppen, hoorn en staart), en dat gaat ook!   ::) ;)  ;D
(maar niet nu, want zit op m'n werk. De baas zou me....)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

phille

Wel lastig om producten op te zoeken. Had interesse in trammetje maar zo zonder info richting kust trekken.

bellejt

mss dezelfde weg op als VDB gent.Verhuisd naar lochristi en enkele maanden nadien dicht.

Peter

#13
CiteerWel lastig om producten op te zoeken. Had interesse in trammetje maar zo zonder info richting kust trekken.

Voor tram en busmodellen kan je altijd terecht bij Fernand ((Ferivan)
Normaal verkocht hij zijn modellen via MTE, maar ik weet niet of dit nu nog het geval is. Die zou normaal ook met een motorwagen reeks MW 46 op de markt komen (of was het de grote Brossel) maar heb nog geen antwoord op mijn mailtje gekregen
Met vriendelijke groeten
Peter

phille

Citaat van: Peter op 30 juli 2017, 16:01:19 PM
CiteerWel lastig om producten op te zoeken. Had interesse in trammetje maar zo zonder info richting kust trekken.

Voor tram en busmodellen kan je altijd terecht bij Fernand ((Ferivan)
Normaal verkocht hij zijn modellen via MTE, maar ik weet niet of dit nu nog het geval is. Die zou normaal ook met een motorwagen reeks MW 46 op de markt komen (of was het de grote Brossel) maar heb nog geen antwoord op mijn mailtje gekregen

Tja, had ik ook al gezien maar ik wou mijn Ardennen module (3-rail) opleuken met een Ardeense tram, en die had ik enkel maar bij MTE gezien, waren dat de ex-jocadis modellen? Of zijn er andere producten die hiervoor kunnen dienen?

Filip