montage draad van bij de Chinees

Gestart door Dirk, 14 juni 2017, 22:38:49 PM

Dirk

Allen,

Ik hoop dat dit niet ongepast is, maar heeft er iemand al montagedraad gevonden op rol, 0.50.of 0,20mm, liefst in verschillende kleuren op Alibaba? ik heb me suf gezocht, maar ik ken de zoekstring niet. Ik heb wel silicone draad gevonden, maar gewone draad voor rail aansluiting, wissels enz kan ik niet vinden. Ik heb gezocht op "cable" "wire" "electronic wire" enz enz, maar niks gevonden. Omdat ik toch wel wat nodig heb zou ik de prijs daar eens willen weten, ook al moet ik 6 weken wachten.
Dus als er iemand een tip heeft en die wil delen, graag .

mvg

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100


Bolje

Dirk,

Ik heb nog soepele kabel met 10 aders (LIYY). Alle aders hebben verschillende keuren en een dikte van 0.34.

Ik hoor het wel als je interesse hebt.
Vele groeten,
Ronald

dani

Citaat van: Bolje op 15 juni 2017, 18:34:45 PM
Dirk,
Ik heb nog soepele kabel met 10 aders (LIYY). Alle aders hebben verschillende keuren en een dikte van 0.34.
Ik hoor het wel als je interesse hebt.

Ik heb hier zo al een goeie 60 meter van die 10-aderige onder de baan liggen voor de wisselbedieningen....   Goe poeier hoor !!
(letterlijk, want er zit talk of ander poeier in de kabel om alles goed soepel te houden en dat maakt het ook makkelijk(er)  om een stuk draad uit te trekken.)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.