Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Den Overslag & Marchan'Dix

Gestart door SuSke, 04 juni 2017, 20:53:19 PM

SuSke

Voila, 't baantje staat op de expo in Leuven.
Morgen nog een paar kleine ingrepen en dan 2 dagen plezier maken.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Arnout Weber

We zullen hem is bekijken morgen

ACFI

Een mooi stukje werk/hobby op iets meer dan de jaar tijd tussen alle andere bedrijven door.

Klein en fijn.

ACFI

krispy

Mooi baantje , mag gezegd worden , en persoonlijk vindt ik het in werkelijkheid beter dan de fotos
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

ERVIN

Volledig met Kris eens , weer knap werk afgeleverd Suske.
De brug genoot mijn voorkeur , en de gebouwen ook eigenlijk , alles eigenlijk... ;D

SuSke

#305
Zo, de modelspoorexpo is gepasseerd en  "Den Overslag" heeft het met de nodige perikelen doorstaan.
We (Luc - ModelbaanH0 en ik) hebben er een fijn weekend aan overgehouden, en hebben zaterdag zelfs assistentie gekregen van een ander club lid (bedankt Peter) en een instant interventie van Evan (bedankt).

Ook iedereen bedankt die langs geweest is en voor de ontvangen complimenten.
Volgend weekend is het baantje terug te zien op de eigen club tentoonstelling in Edegem.

Daarna wordt er aan verder gewerkt, om naast deel te gaan maken van het thuisbaan-project, misschien ook nog een carrière uit te bouwen in het tentoonstellingscircuit.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Om voorlopig af te sluiten nog een paar zichtjes op de baan

20181012_222710 by Frans Peeters, on Flickr

20181012_222742 by Frans Peeters, on Flickr

20181012_222731 by Frans Peeters, on Flickr

20181014_105814 by Frans Peeters, on Flickr
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Pierre

Groet Pierre.


Arnout Weber

Hoi Frans,

Ga je nuhet andere gedeelte bouwen zoals in het begin getekend?

Gr Arnout

SuSke

#309
Eerst dit verder afwerken met alle andere dingen die ik er op wou hebben, en dan inderdaad de volgende delen ;)
Dat andere deel "Marchan'Dix" zal wel iets anders aangesloten worden, maar inhoudelijk blijft de invulling van die bakken wel gelijk. Helaas te groot voor een minibaantje  ::)
Ik was ondertussen bezig om een schaduwstation te maken op een lager niveau, vandaar ook de helling in het stuk van "Den Overslag".
Het draadje zal niet droog vallen  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Arnout Weber

Ik vond hem mini genoeg zondag. Gaf weer inspiratie voor thuis.
Bracht mij weer tot de conclusie
dat ik ruimte zat heb. Alleen geen tijd.

SuSke

tja Arnout, tijd moet je echt zelf vrij maken. Als we ons laten leven, hebben we nooit tijd.

Enfin, "Den Overslag" staat klaar voor de tentoonstelling van MTD

Flyer Modelspoor 2018 horizontaal - final by Frans Peeters, on Flickr

Van de paar dagen vrij geprofiteerd om de baan een beetje te bevolken, met vliegend geweld en rondlopend wild ;D ;D

De obligate duiven onder en rond een brug, terwijl een schoonheid er over wandelt  8)

20181018_160407 by Frans Peeters, on Flickr

Overleg over wat er nog moet gebeuren met die hoop werk, maar toch ook op uitkijk naar die volgende trein  ::)

20181018_160505 by Frans Peeters, on Flickr

Toch even informeren hoe het nu zit met die vrijgave van het spoor  :o

20181018_160347 by Frans Peeters, on Flickr

Die lege bens mogen daar in het hoekje staan, de kippen kruipen er zo wel onder  8)

20181018_160205 by Frans Peeters, on Flickr

Morgen hier en daar nog wat herfstgroen bijzetten en we kunnen weer een weekendje plezier beleven.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ERVIN

knappe foto's en mooi uitgebeelde preisertjes en tekst. ;)

modelbaanHO

Wat een beetje volk op een baantje kan bijdragen aan de sfeer.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Citaat van: modelbaanHO op 18 oktober 2018, 23:51:32 PM
Wat een beetje volk op een baantje kan bijdragen aan de sfeer.

Je baantje komt zo letterlijk meer tot leven  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw