Den Overslag & Marchan'Dix

Gestart door SuSke, 04 juni 2017, 20:53:19 PM

mardig23

Dat ziet er goed uit.

Ik kom zaterdag zeker kijken ;)
Mvg Karl

Arnout Weber


SuSke

Vandaag weer een dag in mineur omwille van de begrafenis van moeder.
We zien wel wat er vanavond nog uit de bus komt.

De voorbije dagen echter wel niet stil gezeten en het therapeutisch genoegen van een hobby mogen ervaren.
Zodoende...

Omdat het in de details zit

20181007_223504 by Frans Peeters, on Flickr

Straatje ook al wat verder aangekleed

20181008_174639 by Frans Peeters, on Flickr

20181008_174634 by Frans Peeters, on Flickr

en de doorgezaagde loods, de nieuwe tweeling dus, heeft ook een dak gekregen en de nodige schilderbeurten

20181007_234250 by Frans Peeters, on Flickr

20181009_010602 by Frans Peeters, on Flickr

Ook de muur in betonplaten, het hekje voor het spoor en een reeks "beton-beton"-palen hebben hun kleurtje gekregen.
Straks alles klaar maken om de achtergrond en de fries met verlichting te monteren.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

Word meer dan fraai, en je hebt nog tijd zat  8) 8) ;D


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Pierre

Groet Pierre.


OlivierV

Frans, weer goed bezig, ben benieuwd om in 't echt eens een kijkje te komen nemen!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

We zullen er zijn zaterdag, of het dan naar voldoening klaar zal zijn, laat ik in het midden. Alleen ik weet wat er nog in mijn hoofd zit  ;D

Nog een paar teasers  8)

20181010_184448 by Frans Peeters, on Flickr

20181010_115046 by Frans Peeters, on Flickr

20181010_114906 by Frans Peeters, on Flickr

20181010_184423 by Frans Peeters, on Flickr

En het weekend na Leuven ook in Edegem op onze tentoonstelling "MODELSPOOR 2018 by MTD"
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modelbaanHO

Ziet er toch al veel belovend uit ! :P
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Ronald


SuSke

We geven de moed niet op.

Vanmorgen me voor de achtergrond gewaagd aan een techniek die hier op het forum vergruisd wordt: graffiti, of toch althans die techniek.

Het resultaat mag volgens mij wel gezien worden

20181011_100146 by Frans Peeters, on Flickr

Het hoekje vooraan krijgt ook steeds meer invulling

20181011_093439 by Frans Peeters, on Flickr

Ondertussen naarstig verder werken aan de laatste stukjes groen, dan de elektrische aansluitingen nog eens allemaal nalopen en de laatste dingen solderen en we zijn er zaterdag  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michiel

#297
Niet de techniek wordt verguisd, maar wel de wildplassers onder de taggers en graffitici.  ;)

En het resultaat mag zeker gezien worden!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Floris

pfoe. in die omstandigheden dit er even uit rammen, held!

PeterVG

Een achtergrond welke uw baantje alle eer aandoet. Sober en sfeervol zonder zelf alle aandacht op te eisen. Mooi werk.