Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Nonceveux

Gestart door OlivierV, 26 mei 2017, 21:55:59 PM

philippe_007

Welke Poes ??? :-)

Ah je die rosse op tafel, zat naar dat schoon beestje te kijken op de achtergrond, met grote oren :-) 

Regelmatig eens de studente laten ontspannen he Olivier!

Veel pruts plezier :-)

OlivierV

Merci he jongens.

Deze avond ene productieve avond voor het aanbrengen van wat details aan het stationsgebouwtje in aanbouw, alsook ter afwisseling wat hekjes type Roeselare geschilderd en op de baan geplaatst.
Intussen zitten ook al de raampjes er ongeschilderd in en voorlopig zonder "glas".
Nu gaan we maar naar bed want moest nog wat bekomen van mijn verjaardag gisteren. Iets met Rochefort 10 en wat modelbouw.



Vooruitgang stationsgebouw by Olivier Vleminckx

Dag.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

En vandaag weer feest?
Is Rudy zijn verjaardag...

DFS

Tfeit dat je verjaardag is had ik gemist maandag, toch proficiat!

Rangeerduivel

Citaat van: loebaske op 20 juni 2018, 07:34:00 AM
En vandaag weer feest?
Is Rudy zijn verjaardag...

Nee Eric,
Olivier is niet uitgenodigd wegens te duur! (lees: drinkt te veel...) ;D  ;D

;)

loebaske


OlivierV

#126
Aangezien voetbal mij geen drol interesseert en de druk om het minibaantje af te werken lichtjes stijgt kon ik de avond wel met wat nuttigers volsteken. Ook al zit ik redelijk goed gevorderd maar er moeten nog een heleboel zaken afgewerkt worden zoals het groenwerk, stationsgebouwtje, details bij de huizen. Nog wat stukken achtergrondbos, figuurtjes, allez, nog heel wat. Dit is exclusief afwerking zoals verlichting, fries, rokken, de andere tijdelijke helft van de opstelsporen.

Eerst maar eens de scenery afwerken. Gisterenavond dan ook mooi met mijn spulletjes van Welberg Scenery + wat Woodland, Noch en wat restjes zeeschuim de linkerhoek naast het stationsgebouwtje in het groen gestoken. Het bevalt me wel eerlijk gezegd.

Mijn oude type 90 passeert met goederentreintje aan de haak het station aan een gezapig tempo ...


De avond nuttig besteed

Groetjes.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske


Ziet er totaal anders uit met scenery van WB, merk dit meteen op....

Rangeerduivel

#128
Citaat van: Dirky op 11 juli 2018, 20:07:11 PM
Citaat van: OlivierV op 11 juli 2018, 18:07:15 PM
voila, niks gebeurd!  ;D

Er floreren hier al véél erger dingen op dit forum!  ::)

;)

OlivierV

#129
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Kautenbach

Goedmaak bier is ook goed drinken ;D

Baantje wordt wel mooi Olivier,

Dirky

Mijn reactie is verwijderd Olivier. Als Rudy en Bjorn dit eveneens doen... zand erover!

mahtoska1

Dat is inderdaad een mooi hoekje. Nu de trein nog wat verouderen, maar dat komt vast wel.


OlivierV

Citaat van: mahtoska1 op 11 juli 2018, 21:18:22 PM
Dat is inderdaad een mooi hoekje. Nu de trein nog wat verouderen, maar dat komt vast wel.
Wel, dat is nog eens iets moeilijk. Ik ben er nog niet uit of ik met algemeen wat tijdperk 3 ga rijden op de expo of vroeg tijdperk 4, geweatherde wagentjes zijn er voldoende, maar op mijn type 260 na is er geen enkele loc geweatherd. Deze 90 hier op de foto zou ik nog durven doen als ik tijd over heb ...

Citaat van: Kautenbach op 11 juli 2018, 20:54:32 PM
Goedmaak bier is ook goed drinken ;D

Baantje wordt wel mooi Olivier,

Gracias Wim! Zal ik ook een bankje komen zetten zodat je een biertje kan komen drinken?  ;D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Floris

had t geloof ik al eens gezegd maarre nog steeds goed bezig!