La douce France II

Gestart door Dirkh, 25 mei 2017, 15:09:19 PM

mahtoska1

Zeer geslaagd en de kleuren zitten goed.

modelbaanHO

Ik sluit mij aan bij de voorgaande commentaren.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Dirkh

Pffff, stof , stof , een dagje krassen , het is niet 100% zoals ik wilde maar dat camoufleren we wel met de nodige struiken en groen.




En dan nog wat bijwerken en alles eens aan het passen :





Hier en daar moet er nog wat aangepast worden maar het begint er stilaan op te lijken. Nog niet op de rivierbedding en de rotsen letten, die moet ik nog verder inkrassen en vorm geven.

Op naar de volgende steunmuur en die is nog wat langer.

Cord

Blijf jij maar lekker doorkrassen; ik vind het 100%.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mahtoska1


modelbaanHO

Je bent een krasse man Dirk  ;)
Mooie vooruitgang !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Kautenbach

Mooi gedaan, gaat lekker, dat krassen gaat nog verslavend werken  8)

evan

Dat wordt een knap hoekje.  De compositie zit alleszins al heel goed  :P
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Pierre

Lekker gekrast. Ziet er geweldig uit. ;)
Groet Pierre.


wilgo

ziet er mooi uit ,prachtig
ben benieuwd naar het resultaat

groeten
willy

Dirkh

De gips is nog niet helemaal droog genoeg om de tweede muur in te krassen dus wat doe je dan.
Nog maar wat steentjes drukken voor het pleintje.



Pfff nog 1 plein te gaan en nog 1 muur na deze.
Als ik nog ooit eens een nieuwe baan ga bouwen ga ik een plat weide landschap maken, veel gemakkelijker  ;)

sdz1976

Ziedaar uw thema voor uw modulebak: een platte wei  ;D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Cord

Citaat van: Dirkh op 09 september 2017, 11:18:35 AM
Als ik nog ooit eens een nieuwe baan ga bouwen ga ik een plat weide landschap maken, veel gemakkelijker  ;)
Een grasmat uitrollen?  :o
Dit kost misschien wat meer tijd, maar is er dan een deadline?
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Dirkh

Citaat van: Cord op 09 september 2017, 11:53:03 AM
Een grasmat uitrollen?  :o
Dit kost misschien wat meer tijd, maar is er dan een deadline?

Niet zo direct een deadline , maar oktober 2018 komt al snel als je een volledig baantje wil maken met alles zelfbouw en dan nog een module voor de N forumbaan.

Nog wat verder gekrast, de omgeving van het riviertje is nu voor 80% klaar.




Riviertje nog wat bijwerken en we kunnen beginnen met het volgende stukje. Raad eens, nog een steunmuurtje, maar deze keer een rechte die kan ik apart maken en later inpassen.  :)

Nog wat puzzelen aan de rechterkant van het dorp, daar ben ik nog niet helemaal uit hoe ik dat ga aanpakken.