Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Het mes in Carrière De Petit Granit

Gestart door Val-Rikard, 24 mei 2017, 06:44:36 AM

Val-Rikard

Na lang twijfelen zet ik het mes in Carrière De Petit Granit...

https://youtu.be/FE81hsG0KAs

Groet, Rik

Michael

Gefeliciteerd dit is weer van een andere dimensie, in een goede 6 minuten laten zien hoe je je baan verbouwd. Erg knap.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Koen

Jawadde. Je moet er maar durven aan beginnen. Als ik je zo bezig zag, had ik zo iets van "zo een mooi landschap en daar het mes in zitten ...".
Maar dan die metamorfose! Knap werk!
Ook tof gefilmd. Leuk en leerrijk  :).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

philippe_007


Ben

Het was even schrikken maar kwam goed. Mooi gedaan!

Gr, Ben.

BC911

Knap hoor  8)! En het lijkt ook alsof het niets is als je het zo samenvat in een filmpje van 6 min., maar kan je een inschatting maken van hoeveel tijd je erin hebt gestoken?
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Michiel

Indrukwekkend in vele opzichten. Het resultaat is een duidelijke meerwaerde voor de baan. Het vertrouwen dat je hebt om het in 1 beperkte opnamesessie klaar te krijgen. De kunde om het zonder blunders of herbeginnen voor elkaar te krijgen met meteen een verbluffend resultaat. De snelheid dat je dit zo eventjes klaar speelt (ik schat een uurtje?). Je bent waarschijnlijk meer tijd bezig geweest met het opnemen en monteren van de film, dan met het modelbouwen zelf.  ;D

Erg knap!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Snobby Crash

Amaai knap werk, en naar mijn mening een flinke verbetering !

Knap werk !!!


Pierre

Groet Pierre.


PietB

Mooi hoor, top gedaan en gefilmd.

grt Piet.

Ronald


SuSke

Mooie verbetering Rik, gedurfd maar mooi.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

stoomlokje

niet alleen mooi ,  ;)gewoon prachtig ! :-X 8)

sdz1976

Ook ik vind het gedurfd, maar de baan is idd nog !!beter geworden.

Maar niet klagen dat je er lang aan gewerkt hebt he  :)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

755philippe

Rik knap gedaan en het resultaat nadat het mes er heeft ingezeten is indrukwekkend. Je hebt het tempo serieus opgedreven.
Ook mooi filmpje zoals we dat gewend zijn.
Mvg

755philippe