Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MobExpo 2018 - wedstrijdreglement

Gestart door dani, 28 april 2017, 09:41:49 AM

dani

zijn daar ergens reglementen van te vinden, van die wedstrijd ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007


dani

#2
thanks Philippe !

Ik vind het persoonlijk wel jammer dat het reglement zegt   "De wedstrijd geldt enkel voor modeltreinclubs".
Dus ben ik als "enkeling" uitgesloten, terwijl ik wel hou van zo een uitdaging ....

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Dani,
Mijn mening is hoe meer deelnemers hoe beter, maar ik heb daar niet vele op te zeggen.
ik zal dat in de club eens voorleggen, laat u iets weten...


dani

nah , laat maar.  Het is een club initiatief, dus ik zal wel gewoon komen genieten van wat de clubs gemaakt hebben.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

eigenlijk zou een deelname als enkeling toch ook moeten kunnen, misschien samen met iemand anders uit het Aalsterse,je doet dan mee als de Aalsterse modeltreinvrienden,je bent dan ook een clubje of hoe creatief omgaan met (de)discriminerend(e) reglementen :-\ :-\

dani

neen,  Peter... er zijnal clubs genoeg ,ik ga niet op eigen houtje beginnen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 28 april 2017, 11:20:06 AM
thanks Philippe !

Ik vind het persoonlijk wel jammer dat het reglement zegt   "De wedstrijd geldt enkel voor modeltreinclubs".
Dus ben ik als "enkeling" uitgesloten, terwijl ik wel hou van zo een uitdaging ....

ik dacht dat er ergens toch een zekere goesting was :-\

philippe_007

Ik heb de vraag gesteld, er zijn mss wel meer geïnteresseerden...

dani

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 april 2017, 17:06:59 PM
ik dacht dat er ergens toch een zekere goesting was :-\

Was...maar die is intusse om geslage in goesting op een coupe met aardbeien en slagroom....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 28 april 2017, 17:07:37 PM
Ik heb de vraag gesteld, er zijn mss wel meer geïnteresseerden...
2 categorieën clubs en solo project(koffer)

755philippe

Als iemand een valies nodig heeft zal ik eens rondkijken.
Mvg

755philippe 8)

Gerolf

Dit is een afgesplitst draadje uit een ander topic, dat nu beter aansluit bij  http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,25441.0.html
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modeltreinbart

Het reglement voor de mobexpo 2018 is vast gelegd .
Voor de volgende editie is er nog geen reglement en dus mogelijkheid om het concept aan te passen.
Dit is een beslissing voor de werkgroep in de club.
Het idee is eigenlijk overgewaaid uit Frankrijk waar het clubs ook tegen elkaar opnemen tegen elkaar.
Hoe jammer dat ook voor bepaalde forumleden is die niet in een vereniging zitten.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Michiel

Ook geen plaats voor een tijdelijke eenmansvereniging met viervoeter?  ???  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)