Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MTD - (N)ieuw bahn project

Gestart door gledina, 28 april 2017, 17:23:00 PM

Gerolf

Citaat van: SuSke op 07 januari 2018, 22:55:41 PM
Wacht tot ge de volgende foto's ziet. Dieter is een beetje achter met posten  ;) ;)

Die kerels bollen al, met toeters en bellen  8)

Dat dacht ik ook, ja. Die foto's zijn al een tijdje geleden genomen  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Plezant! Is m'n commentaar ook meteen achterhaald en overbodig. Een filmpje dan maar meteen?   :) ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PeterVG

Citaat van: mahtoska1 op 28 april 2017, 20:21:07 PM
Interessant...
Is er meer informatie over tijdperk en thema's?
Goede vraag maar nog geen antwoord of heb ik iets gemist?

SuSke

Citaat van: PeterVG op 08 januari 2018, 18:07:59 PM
Citaat van: mahtoska1 op 28 april 2017, 20:21:07 PM
Interessant...
Is er meer informatie over tijdperk en thema's?
Goede vraag maar nog geen antwoord of heb ik iets gemist?

't is iets met bergen, dus Belgisch is het niet direct.
Is het dan Duits, Zwitsers of Oostenrijks... ook niet, maar typisch MTD kan alles er op rijden  ;) ;)

en voor wie een filmpje wil zien:
https://www.facebook.com/christophe.rillaerts/videos/g.52092267708/10212563169707400/?type=2&theater&ifg=1
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

just4fun


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ACFI

Neen, niet zichtbaar zonder FB account wn inloggen.

ACFI.

gledina

Wachtende op het filmpke maar aan het station begonnen.
Eerst een voorbeeld gemaakt van papier om vervolgens de plaat plasticard te nemen om in te snijden
Het eerste resultaat


En na enkele avondjes snijden & kleven
HO 2R DCC , 9mm DCC (N), een beetje Z & lid van MTD
Tuut, Tuut zei den trein en 't station vertrok.

Steam.N

Dit wordt een mooi gebouw, lijkt me !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }