Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

"MéTiers Du canal" - voor MobExpo 2018

Gestart door Gerolf, 27 april 2017, 18:25:38 PM

renstimpie

Andrew was zeer positief over de expo..  en zeker over de parels van banen.

SuSke

Voor de liefhebbers die Mobexpo gemist hebben of de koffer nog eens willen aanschouwen, we staan er deze namiddag mee op de kunst- en cultuurmarkt van Edegem van 14u tot 18u.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Geert

Daar hoort dit stukje Kunst zeker bij. Een Panamarenko in het klein met al die bewegende delen  ;)

Spijtig dat ik deze middag niet kan, ik wil dit zeker nog eens terug zien. Ook de techniek erachter (of beter er onder...)


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Gerolf

Ik heb, dankzij het internet hier in Istrië, foto's van op de cultuurmarkt gezien. Tof  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

chef garde

Citaat van: Gerolf op 07 mei 2018, 07:07:00 AM
Ik heb, dankzij het internet hier in Istrië, foto's van op de cultuurmarkt gezien. Tof  8)
Hoe neem jij dan nu uw kledij en toiletzak mee op reis naar Istrië???  Een koffer heb je niet meer ...   ;D

Gerolf

Citaat van: chef garde op 07 mei 2018, 09:19:08 AMHoe neem jij dan nu uw kledij en toiletzak mee op reis naar Istrië???  Een koffer heb je niet meer ...   ;D

Een rijk mens is iets raars, hé... Ik heb meer dan één koffer  ::)  ;D  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

#321
Gisteren in een Kroatisch souvenirwinkeltje:





Geen concurrentie voor de kofferbanen op MobExpo, maar toch leuk  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

Dat zijn daar wel souvenirwinkeltjes met meer variatie dan de Antwerpse...

Gerolf

#323
De kofferbaan krijgt (opnieuw) een gedeeltelijke makeover ...



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

#324
Vervolg:





... dit zou ik graag tegen vanavond OK krijgen ...  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

#325
Te vergelijken met de laatste foto:



... en ik denk nu wel dat het op tijd klaar zal geraken  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Dat ziet er heel goed uit.
Vanavond live voorstelling ?
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

#327
Bedankt ;)



Vanavond live plaatsen, als het effe kan ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

#329
Spoor-weg



Spoor-terug



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw