"MéTiers Du canal" - voor MobExpo 2018

Gestart door Gerolf, 27 april 2017, 18:25:38 PM

Koen

Nee, onze expo in Leuven wil ik voor geen geld missen  :).

Groetjes,

Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

De groendienst en de landschapschilders hebben zich gisteren nog eens van hun meest expressieve kant laten zien en wordt vervolgd...
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Vannacht is het project afgerond ... en we denken dat het goed is  ::)

Nee, nog geen nieuwe foto's - vanaf morgen wel
  maar het is waarschijnlijk beter om het live te komen bekijken ...   ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Dat is dan nog even wachten op de foto's :(

Veel plezier en bekijks morgen. ;)
Groet Pierre.


Gerolf

Webpagina: meb.gerolf.be/scenery/anim/nkoffer.htm

Het ganse verhaal: thema, uitwerking, bouwverhaal, de laatste foto's in het clublokaal, ...

Als alles goed gaat in Sint-Niklaas zal die pagina tijdens het weekend aangevuld worden  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Bedankt om deze pagina te maken. Het geeft mooi weer hoe het allemaal is gelopen.

Ik ben benieuwd naar de collaga's-concurrenten.
Maar dat zie ik morgen dan wel...

Succes !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Floris

schitterend gemaakt mannen! Als er nog filmpjes komen hou ik me aanbevolen!

OlivierV

Vandaag in het echt gezien. Echt wel een geniaal minibaantje, morgen maar eens een stemformuliertje zien te bemachtigen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

#293
Bedankt  ;)  8)

Hierbij een filmpje over de aankomst en plaatsing: www.gerolf.be/meb/mtd/koffer/aankomst.mp4

::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: OlivierV op 21 april 2018, 20:37:13 PM
Vandaag in het echt gezien. Echt wel een geniaal minibaantje, morgen maar eens een stemformuliertje zien te bemachtigen.

Volledig akkoord !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

loebaske


Is alsof ze naar de luchthaven gaan die gasten van MTD en dan nog met een rood koffer...lopen vrouwen daar niet met rond  ;) ;)

Metpetergaathetbeter


Gerolf

We zijn trots met MTD. Ons project heeft de wedstrijd gewonnen  8)
Dikke proficiat voor ieder die zijn steentje (of grote steen) heeft bijgedragen
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske



Een dikke proficiat aan het hele team die er heeft aan meegewerkt, verdiende overwinning....