opendeurdag de pijl

Gestart door kurt10002, 26 april 2017, 20:31:42 PM

kurt10002

Het is wat laat dat we het hier opzetten. Omdat het kommende zondag in Vilvoorde waterfeesten zijn hebben we met de leden beslist van een opendeur te houden voor aan de inwoners van Vilvoorde kennis te laten maken met onze vereniging. Maar iedereen is welkom. De inkom is gratis. En op het binnenplein van het gebouw hebben we ook een modelbaan in 5duim liggen waar we met de kinderen rond rijden. Voor verdere informatie met het adres kan je op de website vinden. http://www.de-pijl.be/

Mag het ook iets groter zijn ?

Lid van MSC De Pijl
http://www.de-pijl.be/

Koen

Verdorie, dat is spijtig. Dit valt net samen met een nieuwe expo in Rijsel (FR)  :-\.
Ik had graag jullie nieuwe locatie eens leren kennen  :).

Mogelijk een volgende keer.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Steam.N

Alweer iets dat ik moet missen ... Damn ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

philippe_007

Idem hier, had ook graag langs geweest, hopelijk de volgende keer...

SuSke

#4
Hier nog een. 't Zijn ook stoomdagen in Maldegem en ik heb aan de kleinzoon belooft daar naar toe te gaan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Snobby Crash

Ik probeer wel een bezoekje te brengen !

Geert

just4fun

Tof dat de draad opgenomen kan worden op de nieuwe locatie.
Jammer, maar ik zal ook geen kijkje kunnen komen nemen.
Paul

marctje

Juist terug van een bezoekje bij de collega's van De Pijl. Zoals altijd een leuk gesprek gehad en fantastisch hoe ze daar in 1 lokaal 2 lokalen hebben voorzien met een vals verdiep. Spijtig dat er heel wat leden zijn weggebleven en er geen plaats is voor andere schalen, maar dat is nu eenmaal de keer  zijde van de medaille, ofwel krimp je en zie je wat er mogelijk is, ofwel stop je er gewoon mee. Ik vind het tof dat deze club verder kan doordoen met hun projecten en wens hierbij nog veel succes.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub