voor een onberispelijke Marklin moet je iets over hebben!

Gestart door Metpetergaathetbeter, 22 maart 2017, 16:25:19 PM


Ronald



755philippe

Ik denk dat er 2getallen na de komma  moeten komen en dat de biedersprijs begint aan 110,00. Of zoals ze zeggen wat de zot er voor wil geven en wie weet... Nee lijkt mij eerder op een typfout.

Metpetergaathetbeter


Ronald


Metpetergaathetbeter

zie eerdere posting vreemd dat hij bij de andere aangeboden zaken zonder komma heeft gewerkt, hopelijk voor hem biedt hij niet op dezelfde manier  :-\

Werner

Welja, goud geleidt heel goed elektriciteit. En zorgt voor meer gewicht, dus heeft de loc een betere adhesie. Niks als voordelen, met uitzondering van de prijs  :)

'K heb ooit in programmacode een foutje gemaakt in omzetting van GBp naar GBP: vermenigvuldigd met 100 i.p.v. gedeeld door 100, dus zat het bedrag er een kleine factor 10000 naast. Het was een programma dat de waarde van een aandelenportefeuille toonde. Heel even dacht ik leuk nieuws te zien, maar het duurde niet lang voor ik de rekenfout zag.  ;D
H0, 2-rail analoog, grotendeels Belgisch.
Mijn broncode: wat niet is getest, werkt niet; wat niet werkt, is niet getest geweest.


55erke

Hij heeft wel een gouden kleur.... vandaar misschien dat ie hoofdjes op hol brengt 😀
Ik heb er hier ook eentje liggen zo
Misschien moet ik hem ook maar verkopen 😀
Ik gebruik hem tog niet veel.  En idd die heeft 2 x sound :
Tuut en taat...
Groetjes
Johan