DMU 41

Gestart door svvander, 28 december 2004, 16:42:53 PM

matti

Zeg manne , dat was maar om te lachen . Natuurlijk heeft ook de 41 recht op een plaatsje op de modelbaan . En ik wil jullie dit model zeker niet ontzeggen . Het was puur een uiting van mijn persoonlijke voorkeur . Ik had het er maar eens opgezet om de reactie?s te zien . En proficiat , u heeft allen uw mening met eer verdedigd , nu zien we tenminste dat er een zeer re?le interesse voor dit model is .

   [8]

boke

Zou ik al een plaatsje op mijn baan moeten vrijmaken tegen Kerstmis 2006? [;)]

Groetjes,


Tom

Hopelijk van wel. Ik had gehoord dat de 41 voor april zou zijn, maar nu de 51 vertraging heeft zal de 41 ook wel later zijn denk ik.[V]

Maar het is nog altijd beter een laat en mooi model, dan een vroeg en lelijk model. [:D]
Tom

Gerry

Blijkbaar is de site van Rocky-Rail ge-updated,
niet alleen nieuws van de HLE26 maar ook ietsi
meer info voor de 41'ers:

http://www.rocky-rail.com/MEH-41.htm

Gerry

diesels

citaat:
Geplaatst door Tom

Hopelijk van wel. Ik had gehoord dat de 41 voor april zou zijn, maar nu de 51 vertraging heeft zal de 41 ook wel later zijn denk ik.[V]

Maar het is nog altijd beter een laat en mooi model, dan een vroeg en lelijk model. [:D]



Juist, en met al die Belgische modellen is het geld wel sneller op, nietwaar? [:o)]

janjozef

blijkbaar nog geen prijs gekend maar 2 stuks zullen er wel afkunnen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

De mensen die in tijdperk IV en V rijden kunnen nu in plaats van te zagen dat er te weinig Belgische modelen zijn, zagen dat hun budget te snel op is. [:D][:D][;)]
Maar voor mij als student zal het moeilijk worden om keuzes te moeten maken. [:(]
Tom

ERVIN

Ja Tom,ik ga elke dag werken,maar ik denk dat ik nu ook een keuze moet gaan maken,wat heb ik al besteld;3X reeks 51,3X reeks 41,en op dit moment wacht ik op een e-mail van Vanbiervliet,ik heb daar een reeks 55 besteld,maar die reeks 26,daar zou ik er ook graag 2 of 3 van hebben,en dus kan ik nu idd beginnen zagen dat ze teveel in ??n keer uitbrengen,maar we zullen wel zien,in ieder geval ga ik mijn vrouwtje de volgende dagen eens goed verwennen,je weet maar nooit h?,en in maart ben ik jarig,dus...[;)]

bartie

Hallo,

in de nieuwsbrief van collectorsbank staat dat den 41 opgeschoven is van april naar september.
In september ben ik jarig, dus dan weet ik al wat ik aan mijn vrouwtje kan vragen.[:D]
Als men het niet nog eens verlaat natuurlijk.[}:)]

Bart.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door bartie

Hallo,

in de nieuwsbrief van collectorsbank staat dat den 41 opgeschoven is van april naar september.
In september ben ik jarig

Dan weet ik ook wat te vragen [:p]

Tom

Ik niet. [:(][:(]

Maar daar zal ik wel een mouw aan passen. [}:)]
Tom

janjozef

Heb daarstraks de prijzen gekregen van Het spoor in heverlee
gelijkstroom     189?
digitaal sound   279?
wisselstroom dig 219?
digitaal sound   279?
Dat zijn daar de voorintekenprijzen tot 15 augustus daarna komt er tussen de 34? tot 40? bij
weet iemand betere prijzen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

argilla

zojuist bestelt zie bij het "Spoor" in Heverlee, met voor intekenen prijs van ?25 een AR 41 dig sound.
Ben benieuwd !
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Ik heb de mail ook gehad. Hoewel het budget op is kriebelt het toch zenne. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

locomotion

De reeks 41 zou voor oktober-november zijn. Dus nog voor het einde van dit jaar. Dit is wat ik in Kinkempois vernomen heb. Maar van de reeks 26 werd toen voor dit jaar niets gezegd. Dit zou voor 2007 zijn.
Locomotion