Schaal N ombouw: NMBS autorail type 600 (Minitrix VT62)

Gestart door Michiel, 12 maart 2017, 11:20:31 AM

Michiel

Tom, hartelijk bedankt voor de informatie per e-mail. Ik ben bediend. Thanks!  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marc goovaerts


Michiel

'tuurlijk, Marc, sorry. Tom heeft me de foto gestuurd van de 650 die ik eerder vroeg. Meer niet, maar genoeg opdat ik dit weekend het dak een kleurtje kan geven.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Michiel

En dus werd het dak middelgrijs. Ik ben tevreden, en meer moet dat niet zijn. Maar het is natuurlijk nog niet gedaan. Vele details moeten nog aandacht krijgen. Maar nu even de kast een nacht laten drogen...

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

mahtoska1

Mooi resultaat Michiel. En jij bent tevreden. Dat is het belangrijkste.

Gerolf

Citaat van: Michiel op 24 maart 2017, 21:02:31 PMIk ben tevreden, en meer moet dat niet zijn.

Je beschikt over een gezonde kritische blik, en daarom is dat inderdaad een goeie parameter  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Het dak werd verder met de hand geschilderd. Het begint er langzaam op te lijken...

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Wat details geschilderd, en dan in de matte lak gezet. Nu mag ik 24 uur wachten. En ik zie nu dat satijnlak misschien beter zou zijn. (let op het suikerklontje in de mist) :o

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

mahtoska1


Steam.N

Goed dat je dat suikerklontje erbij plaatste, Michiel.
Ik verschoot !  Nochtans ken ik de kleine N-afmetingen  ::)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Ik vermoed dat er binnenkort op die Minitrix VT62 gejaagd zal worden...