Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSC HET SPOOR: Chateau Migraine

Gestart door renstimpie, 02 maart 2017, 21:39:48 PM

renstimpie

om ... van te worden...   

Telkens als ik iets ga posten kijk ik het na, met een incognitovenster (als gast).   Zelfs nu krijg ik ook niets te zien.  terwijl dat gisteren alles in orde was..

Ik ga vragen om alles op de clubwebsite te zetten en vandaar de clubfoto's te hosten...

T.

Cord

Citaat van: renstimpie op 23 augustus 2017, 16:31:11 PM
Ik ga vragen om alles op de clubwebsite te zetten en vandaar de clubfoto's te hosten...
Na enige tijd ben ik van een gratis account bij MyAlbum overgestapt naar een betaald account. Maar daar zijn ook wel wat perikelen: zo kan ik alleen foto's uploaden naar MyAlbum via de app en als ik ze wil doorlinken naar bijvoorbeeld een forum, dan kan ik dat alleen via de web-versie. Voordeel van MyAlbum is wel dat ik onbeperkt foto's kan uploaden in de originele bestandsgrootte.
Maar goed, het blijft een gedoe.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

renstimpie

#47
Vandaag wat gewerkt aan de overgang van de baan naar de Fiddle yard...:
zonder al te veel problemen.. zondagochtend even voortdoen..  en volgende week vrijdag alles aansluiten..

Chateau Migraine [conceptmodus] is volgend weekend te bezichtigen op onze tentoonstelling..

Hopelijk tot dan??

Tim

renstimpie

#48
komende vrijdag nog de laatste werken aan de Fiddle Yard en dan zijn we er klaar voor.


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

renstimpie



Dan werkt google toch met heel tijdelijke links...  daarnet binnen chrome incognito getest en via mozilla en alles was zichtbaar... pff...

het volledige album:   https://photos.app.goo.gl/YBJBCOpVGjBjyAq72

evan

Bingo!

En nu zie ik ook de vorige foto... straf

Leuk thema-baantje :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

renstimpie

Google ..  nog steeds de beste...  maar toch soms wat fameuze kronkels.... :(
T.

Cord

Mooi, mooi, mooi!
Heb je ook close-ups?
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

sdz1976

Als dit geen sfeerbaantje is  8) 8) :)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

renstimpie

Na een tentoonstelling rijden op C.M.  toch enkele kinderziektes gezien en deze er gisteren ineens uitgehaald.   
Geen foto's van het extra soldeerwerk.   
Vrijdag alles afwerken en dan nog eens testrijden, vooraleer we alles definitief vastleggen.

Sluutjes.

Tim

renstimpie

Terug een kleine tussenstand.. maar wel zonder foto's.

-  Fiddle yard aangepast
-  nog plannen gemaakt voor een extra gebouw (viewblocker)

Onze to do list voor vrijdag:

- testrijden
- ballasteren
- testrijden
- grondplaten uittekenen en een invulling geven met de bestaande gebouwen..

Foto's zijn voor volgende week vrijdag...

T.



renstimpie

https://photos.app.goo.gl/i5eAUVwmw8UeWTur1

De vaste opstelling na onze werken... :)  Vrijdag nog wat zaagwerken en dan beginnen we aan het ballasteren en vastleggen van de sporen..

T.

renstimpie

#59
Gisteren fameus doorgewerkt aan C.M.

Alles komt tot zijn recht met de frontplaat (die moet natuurlijk nog een kleurtje krijgen..  maar dat komt in orde).



Een nieuw gebouw  op de baan.  Met verschillende steensoorten.   Erwin gaat weten hoe te wheateren. 


En de grondplaten krijgen hun vulling..

De kleine details worden ook voorbereid..  zie maar de kleine wisselsteller..


Meer komende dinsdag..   zie hier het album met alle foto's  https://photos.app.goo.gl/YBJBCOpVGjBjyAq72 (scroll naar beneden voor de laatste foto's).


Tim