Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSC HET SPOOR: Chateau Migraine

Gestart door renstimpie, 02 maart 2017, 21:39:48 PM

renstimpie

beste Floris,

Inderdaad...  Erwin is hier aan bezig.   Bedoeling is dat we met dit baantje sfeer gaan proberen uit te stralen..

Tim

Herwig

#31
Sfeer, sfeer.
Meer dan voldoende oude Franse films als inspiratie te bekijken, met of zonder Jean Gabin en collega's...

Ook mooi, erg sfeervol gefilmd & gemonteerd        én  recent/modern  in kleur  :      de BBC-versie van de Maigret-verhalen, in Parijs 
( met Rowan Atkinson ( Black Adder en andere) als Maigret )
Er komen ook typische bistro's in voor ...

renstimpie

#32
We werken verder...ondertussen zijn we rijvaardig... dus testen..testen..testen...naar speelmogelijkheden...


renstimpie


renstimpie

#34
Het begint vorm te krijgen...



De stand van zaken na vandaag:  Fiddlle yard 1 is klaar voor aan de baan te hangen.   Komende dinsdag kunnen we hier de sporen opleggen en  we zijn klaar voor onze tentoonstelling.  Vandaag nog een tijdelijke verlichting opgehangen en zitten brainstormen over een fries/rok voor tegen MOBEXPO 2018.


renstimpie

een foto van de huizen op de achtergrond



We zijn nog aan het spelen met de opstelling...

Deze huizen staan op hun vaste plaats:






doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

renstimpie

Een deel van het originele plan..



Ik ben een aangepast plan aan het proberen uit te tekenen... maar het lukt toch niet zo goed...:(   misschien morgen beter..

T

renstimpie

Toch nog wat foto's...  ook de achterkant begint vorm te krijgen...








doomslu

En ook hier zijn de laatste twee onzichtbaar.  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

#41
Hier zijn ze te zien (FireFox 54.0.1, W8.1).
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Zoals bij Luc, de laatste 2 zijn niet te zien (Firefox 55.0 & Chrome 60.0, W7 & Ubuntu 16.04)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

apenkop

Tja leuk fenomeen.  Ik zie alleen de eerste foto met IE11 en chrome, met Firefox zie ik alle foto´s.
Modelbouwen doe je met vallen en opstaan daarom ik ga door tot ik sta en opval

Steam.N

Oeps, blijkbaar zouden er vier foto's moeten verschijnen.
Ik zie eveneens slechts de eerste twee (in Firefox kreeg ik geen indicatie dat er twee extra waren ...)
Ik kreeg de indicatie met IE11.0.9600.  Ook daar slechts de eerste twee foto's zichtbaar.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }