Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

3de editie MobExpo (2018) St-Niklaas

Gestart door Het Spoor, 26 februari 2017, 14:57:15 PM

bollen neus

Het zit er niet in dit jaar te komen, opgestaan met ferme rugpijnen. Tja met leren leven nietwaar? Spijtig maar helaas.
Den Eric.

treinbeginner

Eric
spijtig veel moed, je weet niet wat je mist.
Marc
 

GDE

Proficiat aan de organisatoren en medewerkers voor deze mooie expo . Een kleine selectie van wat er te zien is op Flickr , https://flickr.com/photos/132707530@N02/sets/72157668055404218

Steam.N

Citaat van: geert desc op 21 april 2018, 21:02:46 PM
Proficiat aan de organisatoren en medewerkers voor deze mooie expo .

Daar schaar ik me volledig achter!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Gefeliciteerd met de mooie forumstand.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Citaat van: doomslu op 22 april 2018, 08:47:53 AM
Gefeliciteerd met de mooie forumstand.  ;)

Absoluut! Alle eer aan Jean (SteamN) voor de prima opstart
Vandaag zullen vooral Frans (Suske), Rik (Val-Rikard) en ik de honeurs waarnemen  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Fretbol

Vanmiddag ook eens langs geweest. Heel mooie grote expo met een paar schitterende modelbanen, ruime opzet en de mix van modelbanen tussen handelaars was wel geslaagd.

Een dikke pluim voor de organisatie en hopelijk meer van dit in de toekomst!

Anthony  ;)

celtjan

Gisteren voor het eerst naar Mobi geweest.
Best een gezellige beurs... Goeie mix aan aanbod van banen en verkoop! Smaakt naar meer...

Up 2 the next!

Gr,
Jan(tje)

Gerolf

Net terug uit Sint-Niklaas - heel tevreden maar ook best moe

Resultaat kofferbaanwedstrijd:
1 MTD
2 ATA
3 MSKK
4-5-6 was Kempen, Mobov, Maas & Waal (willekeurige volgorde voor 4-5-6)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ronny-vdv

Het was een gezellige beurs en tevens proficiat aan de organisators.
Eerst een nog een zware operatie ondergaan en na de revalidatie, zal ik mij bij de club aansluiten.
Mvg,

ronny-vdv

doomslu

Proficiat aan de laureaten van de wedstrijd, maar vooral aan de mannen van Het Spoor voor een geslaagde expo.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

renstimpie

Moe maar voldaan!  Aan iedereen (dan vergeten we echt niemand!). bedankt, voor jullie deelname, bezoek, lovende woorden, de mooie banen, de leuke materialen op jullie stand,..  kortom bedankt!
Nu slapen en morgen werken.


Val-Rikard


Herwig

#119
Plezante en prima opgebouwde beurs/tentoonstelling .     
Warm aanbevolen.    Proficiat.

Ook vlot een parkeerplaats gevonden. 
Terugrijden naar 't noorden van Antwerpen was iets minder vlot in de late namiddag (via Liefkenshoektunnel).
Maar daar kon MSC-Het Spoor helemaal niks aan doen ....