Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

3de editie MobExpo (2018) St-Niklaas

Gestart door Het Spoor, 26 februari 2017, 14:57:15 PM

Het Spoor

Hallo iedereen,

Hierbij kondigen wij graag de data van de volgende edities van MobExpo aan.

De eerst volgende editie (3de) gaat door op 21 & 22 april 2018.
Daarna verschuiven we het evenement naar het najaar en bijgevolg gaat de 4de editie door op 19 & 20 oktober 2019.

Meer informatie vindt U op www.mobexpo.be

Save the date ...
21 & 22 april 2018 - MobExpo 2018 - Meer info op: www.mobexpo.be

SuSke

Bedankt, 2019 dus los in het weekend van de MTD tentoonstellingen.  >:( :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bollen neus


pandur

Spijtig dat we op mekaars tenen lopen,
deze branche heeft het zo al heel moeilijk !
Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

oebr

#4
Citaat van: Het Spoor op 26 februari 2017, 14:57:15 PM
Daarna verschuiven we het evenement naar het najaar en bijgevolg gaat de 4de editie door op 19 & 20 oktober 2019.

makes me happy. In april wordt het al wat warmer - wat een hal minder aantrekkelijk maakt - en in het najaar missen we op oneven
jaren een mooie bedevaart-afspraak. Bij deze bijgesteld, waarvoor dank aan de mensen van Mobexpo !
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

vyncky

Citaat van: pandur op 27 februari 2017, 10:44:31 AM
Spijtig dat we op mekaars tenen lopen,
deze branche heeft het zo al heel moeilijk !
Eric

Ik kan niet goed volgen? Euromodelbouw ging toch stoppen???
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php?topic=24855.0

Toch goed dat iemand anders het verder zet!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

SuSke

Citaat van: vyncky op 27 februari 2017, 18:13:46 PM
Citaat van: pandur op 27 februari 2017, 10:44:31 AM
Spijtig dat we op mekaars tenen lopen,
deze branche heeft het zo al heel moeilijk !
Eric

Ik kan niet goed volgen? Euromodelbouw ging toch stoppen???
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php?topic=24855.0

Toch goed dat iemand anders het verder zet!

Yannick

Even ALLES lezen Yannick.

Citaat van: SuSke op 26 februari 2017, 19:43:07 PM
Bedankt, 2019 dus los in het weekend van de MTD tentoonstellingen.  >:( :(

Het is inderdaad leuk dat een andere organisatie de plek van Euromodelbouw inneemt.

Maar waarom moet dat dan net op het weekend waarin MTD al 5 jaar zijn jaarlijkse tentoonstelling heeft (Het weekend 1 volle week voor de herfstvakantie) ?
Een simpele vraag, we kennen elkaar toch, zou veel kunnen ophelderen en een boel frustratie vermijden.
Vandaar het "op elkaars tenen trappen", want nu kan er geen mens van MTD naar MOBEXPO, kan er geen mens van MSC Het SPOOR naar de tentoonstelling van MTD, en komt er ook geen baan van MTD naar MOBEXPO, dus bye-bye wisselwerking tussen clubs.

Voor de bezoekers maakt het niets uit, want die hebben 2 dagen om van de ene naar de andere beurs te gaan en te genieten, alhoewel .....
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


Eventjes rond de tafel gaan zitten om alles op een rijtje te zetten, er is nog voldoende ruimte/tijd om het te regelen...

vyncky



Citaat van: SuSke op 27 februari 2017, 20:14:17 PM

Even ALLES lezen Yannick.

Het is inderdaad leuk dat een andere organisatie de plek van Euromodelbouw inneemt.

Maar waarom moet dat dan net op het weekend waarin MTD al 5 jaar zijn jaarlijkse tentoonstelling heeft (Het weekend 1 volle week voor de herfstvakantie) ?
Een simpele vraag, we kennen elkaar toch, zou veel kunnen ophelderen en een boel frustratie vermijden.
Vandaar het "op elkaars tenen trappen", want nu kan er geen mens van MTD naar MOBEXPO, kan er geen mens van MSC Het SPOOR naar de tentoonstelling van MTD, en komt er ook geen baan van MTD naar MOBEXPO, dus bye-bye wisselwerking tussen clubs.

Voor de bezoekers maakt het niets uit, want die hebben 2 dagen om van de ene naar de andere beurs te gaan en te genieten, alhoewel .....

Mijn excuses Suske. Ik kan terug volgen :-[

Da's inderdaad jammer voor jullie, maar er zal wellicht elk weekend wel iets zijn...

En zoals Loebaske reeds geschreven heeft best is rond de tafel zitten zonder hier op elkaars tenen te trappen...

Succes, en hopelijk komen jullie er uit!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

PeterVG

Jammer
De organisatie in april beviel me wel.
Nu zal ik de kerk in het midden moeten houden en een bezoekje aan Ramma in Sedan plannen. Het lijkt me niet denkbeeldig dat zij ook in dit weekend organiseren in 2019.

SuSke

Citaat van: vyncky op 27 februari 2017, 20:36:23 PM
...En zoals Loebaske reeds geschreven heeft best is rond de tafel zitten zonder hier op elkaars tenen te trappen...

Succes, en hopelijk komen jullie er uit!

Yannick

Wordt moeilijk als alles al wereldkundig is gemaakt over alle beschikbare sociale media  :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Citaat van: PeterVG op 27 februari 2017, 21:32:09 PM
Jammer
De organisatie in april beviel me wel.
Nu zal ik de kerk in het midden moeten houden en een bezoekje aan Ramma in Sedan plannen. Het lijkt me niet denkbeeldig dat zij ook in dit weekend organiseren in 2019.

Ramma zit meestal 1 week voor onze tentoonstelling (was toch zo de laatste onpare jaren)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

GDE

Vorige keer ferm genoten van mobexpo . Goeie beurs , genoeg verkoopstanden en baantjes ... lijkt wel modelspoorexpo maar dan wat kleiner . Komen zeker af al is het wel nog een jaar wachten .

Dirkh

Ik hoop dat jullie eruit komen want twee dagen treintjes kijken ga ik niet verkocht krijgen hier thuis en dan wordt het kiezen. Maar het is nog lang eer we zover zijn.

Metpetergaathetbeter

ook wij hebben in oktober (2de weekend) steeds OD, je zal wel altijd iemand voor de voeten lopen, helaas met nog 2,5 jaar zou er toch kunnen gekeken worden (hebben)naar anderen ;)