Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 167

Gestart door Michael, 24 februari 2017, 19:45:48 PM

Johnnytrein

Hier het mooie nummer van ons prima maandblad uit de bus gehaald, een E loc kan mij niet boeien dus deze laat ik voorbij gaan.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

mark7758

+1 (Of eigenlijk +2 vanwege de 2 modellen.)
Maar wel leuk voorstel. En weer heerlijk leesvoer voor het weekend. :)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Michael

In Swifterbant is het boeksken ook bezorgd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske


Was nog effe wachten op de postbode (tegenwoording op de avond) en idd. zat er bij, een vluggertje gedaan met te doorbladeren en lekker veel nieuws.
Het belangrijkste nieuws eerst gelezen, namelijk de MSM actie, verdomd niet gemakkelijk om een keuze te maken  8)

mark7758

Dankje. Ik heb er helaas 2 ontvangen. (Allebei op mijn naam.)  Luc zal ik de dubbel volgende week terug geven aan jullie op Ontrax?
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

VBS

Hier is ook MSM 167 aangekomen ,
ten eerste heel mooi voorwoord !!kan ik me heel goed in vinden [nog uit de tijd dat we met een lima 27 tevreden konden zijn en zelf wat aan gingen knutselen ,nu moet alles perfect zijn en voor dat geld durf je er niets meer aan te doen]
ten tweede de mannen die naar nurnberg zijn geweest weer dank voor het mooie verslag!!
en de verdere artikelen zetten weer aan komende weekend weer eens wat te gaan doen aan de hobby !
Mijn dank ,Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

tsjoektsjoek

waarom kiezen maak er gewoon een dubbeltractie van
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

stoomlokje

hier dat mooie boekje ook weeral aangekomen, ;) ;D :)

Dubbeltractie gaat nogal moeilijk met 2 x hetzelfde loc-nummer hé.

doomslu

Citaat van: stoomlokje op 02 maart 2017, 21:26:58 PM
hier dat mooie boekje ook weeral aangekomen, ;) ;D :)

Dubbeltractie gaat nogal moeilijk met 2 x hetzelfde loc-nummer hé.
Inderdaad, maar ikzelf heb veel meer locs dan er ooit tezamen op m'n baan kunnen rijden. En ik denk dat ik niet de enige ben in deze situatie.  ;)
Dus ga ik de ene keer de gele en de andere keer de blauwe laten rijden.
Het spreekt voor zich dat ik ze dus beide wil.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Thommy

Citaat van: doomslu op 02 maart 2017, 21:34:36 PM
Citaat van: stoomlokje op 02 maart 2017, 21:26:58 PM
hier dat mooie boekje ook weeral aangekomen, ;) ;D :)

Dubbeltractie gaat nogal moeilijk met 2 x hetzelfde loc-nummer hé.
Inderdaad, maar ikzelf heb veel meer locs dan er ooit tezamen op m'n baan kunnen rijden. En ik denk dat ik niet de enige ben in deze situatie.  ;)
Dus ga ik de ene keer de gele en de andere keer de blauwe laten rijden.
Het spreekt voor zich dat ik ze dus beide wil.  :)

eigenlijk zouden van die 22-23's dummy modellen moeten komen. Ik herinner met dat er in het MSM verslag stond dat de 2302 meestal in dubbeltractie reed... Jah, lekker duur om nog es hetzelfde model te kopen enz. enz.
Greetz

Thommy

Metpetergaathetbeter

maar helaas zou een dummy nauwelijks goedkoper zijn (haal die moter er uit en hou hem in reserve!)

Michael

OP vrijdagavond om 20.41 werd de mail m.b.t. MSM 167 bezorgd. Beetje overbodig als je op donderdag het nummer in huis hebt liggen.
Deze mail zou ik wel op prijs stellen als deze bezorgd wordt voordat je het nummer in huis hebt.
Wat mij betreft, in de huidige volgorde hoef ik die mail niet te ontvangen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Citaat van: Michael op 04 maart 2017, 05:13:02 AM
OP vrijdagavond om 20.41 werd de mail m.b.t. MSM 167 bezorgd. Beetje overbodig als je op donderdag het nummer in huis hebt liggen.
Deze mail zou ik wel op prijs stellen als deze bezorgd wordt voordat je het nummer in huis hebt.
Wat mij betreft, in de huidige volgorde hoef ik die mail niet te ontvangen.
Ik wou eerst dat het formulier voor de bestelling van de actie online stond alvorens de nieuwsbrief te versturen.
Het was de bedoeling een paar dagen vroeger te zijn, maar de omstandigheden zaten tegen...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterVG

#58
Als aanvulling op het artikel : Chalindrais 2.0.
Een filmpje van aiguillages over André Gay en zijn baan.

https://www.youtube.com/watch?v=3jI5XY_fReA

Inclusief de fascinerende baansturing.

jean-luc

De reeks van Rik Martens wordt steeds interessanter    :) :) :)

Heel mooie bijdrage over het zelf ontwerpen, printen en aanbrengen van decals.   ;)

De Hydrofibre van (ER Decor)  Reylo, komt terecht eens aan bod. Het product wordt een beetje miskend, maar het is een heel makkelijk en dankbaar materiaal om mee te werken.

Mooi nummer!