Modul-HO-Rail 2017 - 70m Groot netwerk van modelspoorweg modules

Gestart door janboen, 15 februari 2017, 17:24:20 PM

janboen

Op 23 april 2017 organiseert Het Locje voor de eerste keer Modul-HO-Rail. Dit is een evenement waarbij we een groot modulair modelspoornet zullen samenstellen. Dit zal de mogelijkheid bieden om een grootse rijdag te houden. Het evenement zal toegankelijk zijn voor publiek. Er zal een beperkte vertegenwoordiging zijn van professionele stands.

Van 09:00 tot 17:00

Inkom 3,- €, gratis tem 12 jaar

Proefcentrum Pamel
Molenstraat 26
1760 Pamel (Roosdaal)

Zie ook https://www.uitinvlaanderen.be/agenda/e/modul-ho-rail-2017-70m-groot-netwerk-van-modelspoo/4699f88a-692d-409c-aff8-189a7b46be41

loebaske

#1
Zonder tegenslag ben ik er, wil daar ontrent verder info opdoen

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

loebaske


OlivierV

Zeer interessant, zou misschien ook wel eens durven komen piepen want lijkt me een interessant concept.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Herwig

#5
Dit concept lijkt me toch min-of-meer een andere naam voor het   'aloude'   Fremo-systeem, of niet?
Met   A°2017   heel erg veel hippe electronica en digitale computertoestanden, voor de liefhebbers .
'k Heb vroeger Fremo-modules gebouwd en aan zo'n bijeenkomsten deelgenomen.   ( 'FreMobov'  ...)
Weinig blijvende kandidaten op langere termijn, wegens  'nogal'   tijdrovend en  'nogal'  omslachtig te organiseren.
( artikel in huidige MSM nr. 166,   blz. 78/79)

OlivierV

Citaat van: Herwig op 18 februari 2017, 11:03:45 AM
Dit concept lijkt me toch min-of-meer een andere naam voor het   'aloude'   Fremo-systeem, of niet?
Met   A°2017   heel erg veel hippe electronica en digitale computertoestanden, voor de liefhebbers .
'k Heb vroeger Fremo-modules gebouwd en aan zo'n bijeenkomsten deelgenomen.   ( 'FreMobov'  ...)
Weinig blijvende kandidaten op langere termijn, wegens  'nogal'   tijdrovend en  'nogal'  omslachtig te organiseren.
( artikel in huidige MSM nr. 166,   blz. 78/79)
Het is iets vrijer qua normen vermoed ik en zonder wagenkaarten enzo.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Herwig

MSM-artikel:

..."...volgens een heuse dienstregeling...er worden treinfiches opgemaakt ..."...
 
Dus hier geen aparte wagen-,    maar trein(stel)kaarten.

renstimpie

aan het aftellen..  ik ben enorm benieuwd naar dit gebeuren!!

Tiù

loebaske


mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

renstimpie

#11
Leuk weetje.  Tamise van Hans Baeck is mee ook opgenomen in de 70m modelbaan..

Enkele clubleden aan het werk om alles wat te stroomlijnen...:)


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

renstimpie


mahtoska1

Citaat van: renstimpie op 19 april 2017, 18:12:31 PM
Echt 😩   Alles staat op nog op Google foto's..

Ik kreeg Google niet goed. Ik ben uiteindelijk verhuist naar iets anders (Flickr).