Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

gedaan met forummen

Gestart door dani, 06 februari 2017, 23:14:58 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: rgp op 08 februari 2017, 09:15:52 AM
  En .... ze ziet treinen wel zitten in huis. ;
je begreep haar toch goed het was toch niet ze ziet trainen wel ziiten in huis  ;D ;)

rgp

Zeker weten: treinen en niet trainen😁 alhoewel het laatste zou helpen om te vermageren 😉
Roland

Havoc

Leuk om eens de andere kant te horen. Maar ik moet zeggen dat alhoewel ik momenteel in de verleiding sta dit een goeie reden is om daar zeker niet op in te gaan...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Havoc

Ook weer niet de beste manier van uitdrukken... Enfin soit... Honi soit qui mal y pense.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

ach, alle gekheid op een stokje, wij leven inderdaad samen apart...   En dat werkt heel goed.
Brengen toch flink wat tijd samen door, hebben gedeelde interessses en hobbies en zijn net zo goed een koppel als waren we getrouwd.
Alleen  zijn de praktische regelingen wat anders, en daar zijn goeie redenen voor.  Misschien verandert dat ooit nog.

Maar haar valies klaar zetten zou ik nooit doen !!!       Dat moet ze zelf maar regelen, anders kan ze nog klagen dat er kreukels in de kleren zitten.  LOL
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Citaat van: rgp op 08 februari 2017, 11:36:51 AM
Zeker weten: treinen en niet trainen😁 alhoewel het laatste zou helpen om te vermageren 😉
Roland
Je vermagert er niet van, dat is een fabeltje, je gaat er wel langer door leven. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan