Nonnen

Gestart door DelticPower, 06 februari 2017, 22:13:13 PM

DelticPower

  NONNEN
Een bus met nonnen rijdt een kloof in, waardoor ze allen omkomen. Eenmaal bij de hemelpoort vraagt een engel: 'Zuster, heeft u ooit een penis aangeraakt?' 'Een keer met mijn wijsvinger meneer,' reageert de non. 'Geen probleem. Was uw vinger met dit heilig water en u mag door.' Een andere non geeft toe er ooit eentje vast gehouden te hebben. 'Was uw handen met het water en u mag door.' Dan dringt er een non voor en zegt: 'Als ik met dit heiligwater moet gorgelen dan doe ik dat graag voor zuster Suzanne haar reet erin douwt.'

Groeten Jan

PietB


Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

Beetje gelijkaardig als het verhaal van de heilige  <weetzijnnaamnimeer>   die een standbeeld had in de kerk en waar je de linkse dikke teen moest uit halen, er 3 keer mee rond het beeld lopen, dan een kruis maken en wrijven op de plek waar het pijn deed....    Marcel had tandpijn en wist niet dat de vrouw voor hem aambeien had.   Due na het gebruik van de teen klonk het in de kerk :  "Zeg heielige man, ik weet ni waar gij vannacht gezeten hebt maar wilt ge in 't vervolg opletten dat ge ni meer in nen str... stapt astublieft ?"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76


DelticPower

Hoi Dani, :D :D :D is ook geweldig.

Groeten Jan

PietB