Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

info lokdecoder lsm 21

Gestart door jb, 05 februari 2017, 17:47:56 PM

jb

Hoi,

Heeft er iemand de decoder instelling  voor dc lsm reeks 21?
Decoder: esu lokdecoder 4.0 ofzo iets  ;)
Kheb de decoder er in geplaatst (oude die hier nog lag) maar enkel cabine verlichting brand...analoog wel front en eindlichten.

merci


bellejt

heb die van de type 12 hier wel.Is normaal dezelfde.Wel locsound v3.5 of lopi v3.Kan je wel omvormen via locprogrammer.

OlivierV

Je kan de file ook afhalen van de site van Patrick Danckaert (loksound.be). Voor zowel de 11, 12, 21 als 27 is dit hetzelfde. Toch geweldig dat deze configuratiefiles open en zonder gemor te verkrijgen zijn.   :D

http://www.loksound.be/15/27.htm
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

jb


jb

Met die file nog niet echt succes geboekt Olivier. Misschien die van bellejt is proberen.

SuSke

Jorg, ik heb defile voor LoPi V4 ter beschikking. Stuur me even je mailadres dan kan ik het je doorsturen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Citaat van: jb op 05 februari 2017, 19:01:41 PM
Met die file nog niet echt succes geboekt Olivier. Misschien die van bellejt is proberen.
Nochtans al meerdere clubleden mee geholpen na het plaatsen van ESU decoder in zo'n loc. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Bij mij resulteert die link ook in NIETS. Ik krijg een ander tabblad dat mooi maagdelijk wit blijft maar geen file of wat dan ook dat bruikbaar is in de programmer.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Citaat van: SuSke op 05 februari 2017, 22:19:40 PM
Bij mij resulteert die link ook in NIETS. Ik krijg een ander tabblad dat mooi maagdelijk wit blijft maar geen file of wat dan ook dat bruikbaar is in de programmer.
Met firefox (en zelfs met die onnozele Microsoft Edge) krijg ik de site te zien en kan ik de .esux files mooi downloaden...

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Citaat van: OlivierV op 05 februari 2017, 22:24:22 PM
Citaat van: SuSke op 05 februari 2017, 22:19:40 PM
Bij mij resulteert die link ook in NIETS. Ik krijg een ander tabblad dat mooi maagdelijk wit blijft maar geen file of wat dan ook dat bruikbaar is in de programmer.
Met firefox (en zelfs met die onnozele Microsoft Edge) krijg ik de site te zien en kan ik de .esux files mooi downloaden...

Met Chrome ook geen enkel probleem om de file te downloaden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

jb

Die file kan ik wel in de programmer zetten en overschrijven op decoder, maar resultaat is niet zoals het hoort.
Enkel cabine verlichting en sluitseinen werken?

bellejt

zal straks eens kijken als ik thuis ben.Is wel een V3 file maar die kan je converteren.

SuSke

stuur je straks de lopi file door V4
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt

stuur anders eens je mail adres door dan zend ik de file geconverteerd naar v4

jb

Ik denk dat ik maars een nieuwe decoder ga proberen, al een aantal van jullie files geprobeerd (waarvoor dank) maar geen succes. De aanhouder wint zeker  ::)