Goover Models 2017

Gestart door traxx2837, 02 februari 2017, 22:57:15 PM

Ben

Citaat van: Timpieters op 02 maart 2018, 23:04:23 PM

Goed ja...jaren vliegen voorbij...vandaag de dag...2-03-2018...nog steeds niks.


Ik mag toch hopen dat je het er niet bij laat zitten? Hop, in de auto zou ik zeggen en op weg naar Duffel, €236 is geen kattepis. Ik zou korte metten maken met deze oplichter want dat is het feitelijk.....

Gr, Ben.

Klaas Zondervan

Het is toch te gek voor woorden dat je daarvoor naar Duffel moet rijden.

philippe_007

Tja, en aangetekende zending sturen een heel in gebreke stellen een 14 dagen de tijd geven om teug te betalen... indien niet in orde een klacht indienen bij koophandelsrechtbank... met de brief heb je meestal reeds genoeg. Ook melden dat je na die 14 dagen interesseren (15%, zoals bij alle zaken straat vermeld ik kleine letters op hun factuur) een schade vergoeding eist een de nodige stappen zal nemen.

Sowieso niet zo laten liggen....

Metpetergaathetbeter

helaas een never ending story  :-\

Timpieters

Ja phillipe het is inderdaad niet leuk.
Ik heb vandaag nog een mail gehad om mijn bankrekening nr nog eens door te geven.ik hoop dat dit dan spoedig in orde komt maar zal goover ook niet slecht maken dan.ik zou zelfs nog durven zeggen dat ik er nog bestel maar 5€ is ook een voorschot op een aankoop want toch zijn het mooie projecten van David.

philippe_007

Id Tim, niet leuk
En als het opgelost geraakt mag het ook vermeld worden, zelf heb ik geen probleem gehad om geld terug te krijgen. Dus voor mij was het oj.
Bestellen doe ik er niet meer (toch niet met voorschot),  maar als het binnen is dan koop ik er wel nog. Tenslotte ben ik niet ontevreden van zijn materiaal.

Ben

Citaat van: Timpieters op 03 maart 2018, 20:03:39 PM

Ik heb vandaag nog een mail gehad om mijn bankrekening nr nog eens door te geven.ik hoop dat dit dan spoedig in orde komt maar zal goover ook niet slecht maken dan.


En we dronken een glas, deden een plas en we praten alles weer recht.  ;D ;D

Gr, Ben.

WESTTRACK

't Schijnt dat den David tesamen met al zijn projecten van de aardbodem is verdwenen...

Michael

Citaat van: WESTTRACK op 30 juni 2018, 20:18:18 PM
't Schijnt dat den David tesamen met al zijn projecten van de aardbodem is verdwenen...

Het zou fijn zijn om bij dit soort berichten je bron te vermelden, nu is het alleen maar sfeer makerij.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154



Rangeerduivel

Ik ben destijds uitgekafferd toen ik jullie verwittigde,
Probeer NU nog maar eens aan jullie centen te geraken zie!

;)

755philippe

Ben ik blij dat ik bestellingen heb gedaan bij VBV voor de 91'ers.
Heb er zelfs 2 verschillende types van en mijn centen heb ik dan ook goed besteed.
Spijtig voor David maar zijn manier van handel voeren was wellicht wat op een zijspoor geraakt.
Mvg

755philippe

ceuleer

Af en toe bied hij ook spullen van zijn eigen verzameling aan op 2dehands en Ebay.
Ik heb zo onlangs geprobeerd om een set over te kopen via 2dehands.
De set was blijkbaar al verkocht, maar hij had nog een set met andere nummers die hij kon opsturen.
Ik heb voorgesteld dat ik de set kwam ophalen, vanaf toen werd het stil.
Na een week mailen en zelfs bellen, krijg ik antwoord dat de set al doorverkocht is aan iemand anders.... ??? ::)
Dit was mijn eerste poging om te handelen met deze persoon, en meegevallen is het zeker niet !
Mijn idee, stuur geen geld op naar deze gast, ik was mijn geld ook kwijt geweest als ik de overschrijving gedaan had.
Ik zoek mijn materiaal wel ergens anders.

Sicco

Citaat van: Rangeerduivel op 30 juni 2018, 21:56:52 PM
Ik ben destijds uitgekafferd toen ik jullie verwittigde,
Probeer NU nog maar eens aan jullie centen te geraken zie!

;)

Ik denk dat uitkafferen wel meevalt, maar mij beklijft wel dat het koste wat het kost goedpraten en het blijven bieden van een podium de boel echt verergerd heeft. Als je aangeeft 20 uur per dag te werken en je krijgt geen enkel model af in twee jaar of meer, dan zit er iets niet goed. Er lijkt wel fors geïnvesteerd, dus van bewuste oplichting lijkt me geen sprake. Ik heb zo de hoop gehad dat de directe omgeving hem de hulp hadden geboden die hij nodig had. En dan bedoel ik niet de handjes om de modellen af te maken, want als dat het was geweest, dan hadden we in traag tempo toch af en toe wel wat afgeleverd zien worden. Ik hoop dat er nu een definitief einde aan deze farce is gekomen en dat nu de hulp geboden wordt die betreffende nodig heeft. Ik hoop ook dat anderen zich realiseren dat als zoiets in de toekomst nog eens dreigt te gebeuren, we eerder ophouden met zalven en zorgen dat het niet meer zo ver kan komen. Dat lijkt me uiteindelijk in het belang van alle partijen. Want inderdaad, als kleine klant zal je je geld nu hoogstwaarschijnlijk definitief kwijt zijn.