Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Goover Models 2017

Gestart door traxx2837, 02 februari 2017, 22:57:15 PM

Svendw

Gisteren een post door David op smoelenboek dat het sabbatjaar over is, vandaag de welbekende foto van het nederlandse motorrijtuig dat het spoedig geleverd word. Hopelijk nog goed nieiws voor alle overige projecten..

Groet sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

dieselfreak

Ik hoop vooral dat de R-rijtuigen er (ooit) komen en een heruitgave van de GCI's zou ook welkom zijn. Maar laten we niet teveel vooruitlopen op de feiten en vooral niet teveel dromen want de meeste dromen zijn bedrog zoals we intussen (zouden moeten) weten.
MC

Gerolf

Citaat van: Svendw op 28 januari 2018, 20:51:18 PM
door David op smoelenboek dat het sabbatjaar over is

Ik hoop mee - zowel voor David zelf als voor zijn klanten !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Een beetje jammer dat hij (nog) geen officieler communiqué heeft gegeven, dan enkel via de besloten roddelgroep van het smoelenboek. Maar ik hoop dat het nu menes is, dat de problemen achter de rug zijn, en dat hij kán leveren wat hij zou willen kunnen leveren.

David, ik wens je van harte succes!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Brunel

#64
Staat inmiddels ook op de site van Goovermodels.
http://www.goovermodels.be/index.php/nl/

Daar kan je ook zien dat het dezelfde boodschap is als een jaar geleden, maar dan met een kortere inleiding.

Januari 2017
"Verder zullen we in 2017 onze focus leggen op het realiseren van aangekondigde producten en enkele nog nooit geproduceerde modellen in KLEIN SERIE."

Januari 2018
" In 2018 zullen we onze focus leggen op het realiseren van aangekondigde producten en enkele nog nooit geproduceerde modellen in KLEIN SERIE."

Als het resultaat ook zo 'copy paste' gaat zijn, moesten we onze adem maar niet inhouden.

Svendw

Op de bedrijfspagina staat het anders geformuleerd..
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

755philippe

Het spijt mij heel erg om het te zeggen maar bij GM bestel ik echt niets want het blijft bij loze beloftes of beloftes die ze niet kunnen waarmaken. Spijtig.
Hoe zit het trouwens over de jaren geleden aangekondigde reeks 800 type varkensneus ??
Het is niet  mijn bedoeling om een fabrikant af te breken of een eindeloze discussie hier op het forum te openen want hiervan zijn al voorbeelden genoeg.

Mvg

755philippe

ward

Citaat van: 755philippe op 29 januari 2018, 11:58:42 AM
Het spijt mij heel erg om het te zeggen maar bij GM bestel ik echt niets want het blijft bij loze beloftes of beloftes die ze niet kunnen waarmaken. Spijtig.
Hoe zit het trouwens over de jaren geleden aangekondigde reeks 800 type varkensneus ??
Het is niet  mijn bedoeling om een fabrikant af te breken of een eindeloze discussie hier op het forum te openen want hiervan zijn al voorbeelden genoeg.

Mvg

755philippe

Kunnen we over veel fabrikanten beginnen..
Ik denk dat het voor hem het beste zal zijn dat hij de lopende projecten die het verste staan eerst afwerkt,
en dan pas aan de volgende proto's waaronder de MR75 werkt..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

755philippe

Daar geef ik je volledig gelijk in Ward. Eerst  alles afwerken voor je met iets nieuw begint.
Mvg

755philippe

philippe_007

Tja, persoonlijk bestel ik er ook niets meer,
is het in stock dan zal ik het wel kopen, maar zeker niet meer bestellen... Ik wacht nog steeds op de 91, maar ondertussen heb ik een set bij Paul besteld...

WESTTRACK

Beste mensen, hebben jullie nu nog steeds niet door dat Goover NOOIT  iets gaat uitbrengen?
Stop toch met die discussies en leg je focus op modellen die wel op de markt komen, er zijn er genoeg...

loebaske


Klaas Zondervan

Zijn website is een maand geleden nog bijgewerkt.
Maar ik zou zeggen: resultaten behaald in het verleden zijn een waarschuwing voor de toekomst.

Timpieters

Hallo mede-hobbyisten,
19-12-15....de dag dat ik een piko vector reeks bestelde bij goover en die later zou herschilderd worden in een NMBS reeks 18. Reclame mee gemaakt in modelspoormagazine met veel vijven en zessen en met ander loc nr enz.
Ik als betrouwbare koper en betaler stort direct 236€ om mijn loc zo snel mogelijk op mijn sporen te krijgen maar hij moest wel nog gespoten worden in desbetreffende kleuren,na een maand of 2 ging ik eens bellen hoe de vork in de steel zat..."we zijn er mee bezig" was het antwoord? Ok er is tijd en werk aan voor zo'n project natuurlijk.
Na een jaar ben ik toch eens met een uittreksel van de bank naar duffel gereden voor eens persoonlijk contact en voor eigenlijk mijn geld terug te vragen want 1 jaar wachten op een locje...tja? "We zijn ermee bezig" en het geld ging snel terug gestort worden?
Goed ja...jaren vliegen voorbij...vandaag de dag...2-03-2018...nog steeds niks.
Ik heb al veel spijt gehad bij deze triestige persoon te bestellen want dit zijn geen gang van zaken doen. Ik ben bestolen geweest en voel me opgelicht. Als hij eerlijk was stuurde die mijn geld terug maar onzen David liet nooit meer van zich horen.
Had eigenlijk nog liever dan gewoon de rode vector gehadvmet DB logo dan dan zoiets?
Goeie reclame is het niet voor je winkel als je dit mee leest en kunnen we nog tot een conclusie komen?
Mvg Tim

philippe_007

Tim,

inderdaad geen leuke ervaring.
Zelf heb ik mijn geld van de type 91 dat ik had besteld terug gevraagd, ben er voor naar Duffel gereden en de dag nadien was het terug gestort.
Mag dus niet klagen op dit vlak.

Terug gaan en aandringen dat hij u terug betaald.  De aanhouder wint.