Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Goover Models 2017

Gestart door traxx2837, 02 februari 2017, 22:57:15 PM

Metpetergaathetbeter

#30
Citaat van: Ben op 16 maart 2017, 09:13:01 AM
noemen wij dit soort lieden "oplichter".
misschien is het gewoon dromer, maar met goede communicatie valt daar iets aan te doen en bepaalde dingen recht te zetten :-\
Ik heb me voorgenomen nooit een voorschot te geven, bij MSM deed ik wel want ik dacht hier toch 100 % zeker te zijn, een wagen daar gaf ik ook nooit een voorschot voor, als de verkoper niet genoeg heeft aan jouw handtekening  zijn er nog veel anderen,een woord is een woord en dat zou het in wezen altijd  moeten zijn !

nederbelg

Het forum dient er niet voor om gebruikt te worden voor problemen met een fabrikant.
Die gedupeerden dienen rechtstreeks met hem contact op te nemen.
Maar als je dan nog zo reageert, denk ik dat het beter is om hem (even) hier te verwijderen.

Dave

Gerolf

Citaat van: Ben op 16 maart 2017, 09:13:01 AM... horen op dit forum geen platform te hebben ...

Lees eens terug: Dit draadje (en zovele andere eerder) is niet door David opgestart, en hij "neemt" dus geen platform.
Meestal (en nu ook) wordt een mededeling rond Goover misbruikt voor persoonlijke conflicten.

Persoonlijk vind ik het ook jammer dat hij (zo kort) gereageerd heeft. Andere opmerkingen in dit draadje storen me echter veel meer.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Gerolf op 16 maart 2017, 09:31:26 AM
Lees eens terug: Dit draadje (en zovele andere eerder) is niet door David opgestart, en hij "neemt" dus geen platform.
Meestal (en nu ook) wordt een mededeling rond Goover misbruikt voor persoonlijke conflicten.
ik denk dat vele draadjes uit frustratie kwamen en dat die eigenlijk gewoon vermeden hadden kunnen worden met juist(e), gepast(e), op tijd te reageren/communicatie en daar blijkt het nog steeds verkeerd te lopen ;)

Ben

Citaat van: Gerolf op 16 maart 2017, 09:31:26 AM

Lees eens terug: Dit draadje (en zovele andere eerder) is niet door David opgestart, en hij "neemt" dus geen platform.


Met "platforum op dit forum" bedoel ik dat de man gelegenheid heeft en neemt zijn waar aan te prijzen alhier maar voorts met vragen daarover, suggesties, kritiek en zelfs boosheid niets doet......

Gr, Ben.

Gerolf

Citaat van: Ben op 16 maart 2017, 10:01:18 AMdat de man gelegenheid heeft en neemt zijn waar aan te prijzen

Als je de moeite doet om iets op te zoeken (heb ik net gedaan) zie je dat hij dat het laatste anderhalf jaar niet meer gedaan heeft.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Ben

Citaat van: Gerolf op 16 maart 2017, 10:13:24 AM

Als je de moeite doet om iets op te zoeken (heb ik net gedaan) zie je dat hij dat het laatste anderhalf jaar niet meer gedaan heeft.


http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,25093.0.html

Gerolf

Dit is geen voorbeeld van eigen fabrikaat en heeft niets te maken met dit draadje  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Ben

Mee eens. Maar het zegt alles over de persoon David, de firma Goover Models en forumgebruiker Marklinrijder wat natuurlijk allemaal hetzelfde is.

Maar goed, on-topic maar weer: Goover Models 2017. Lees net op zijn Facebook in een post van 1 maart jongstleden dat de NL Wadloper in de "eindfase" zit. Voor wat het waard is en naar aanleiding van een vraag van iemand die 2 jaar geleden al een vooruitbetaling heeft gedaan.

Gr, Ben.

stoomlokje

Er zijn door deze firma inderdaad fouten gebeurt  en dat zal niemand ontkennen:(,  maar om daar nu telkens weer te blijven over doorrammen op het forum ?  >:(
We weten dat dat toch niets veranderd aan de zaak.

peking

Beste allen,

Ik lees hier allen jullie goed en kwaad over goovermodels,wel ik heb hun al in 2015 wagons R besteld en betaald ook , maar nu zijn we al 2017 en heb nog steeds geen wagons gezien, ik ben ondertussen wel 100 euro kwijt en heb hun al verscheidenen malen trachten te telefoneren en verschillende mails gestuurd ,maar als je hun belt is het altijd dat stom antwoord apparaat en stuur hun een mail dan krijg je geen antwoord , ik weet het niet meer , maar de service en communicatie is een dikke nul voor mij.
Ik wou er nog bestellen maar ik den k het niet meer , of ze gaan moeten wakker worden en iets doen voor ik nog bij hun bestel.
Marc

Gerolf

Citaat van: stoomlokje op 16 maart 2017, 16:52:46 PMEr zijn door deze firma inderdaad fouten gebeurt  en dat zal niemand ontkennen,  maar om daar nu telkens weer te blijven over doorrammen op het forum ?  >:(

+1
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Martin Welberg

En nog 1.....

Ga hun FB pagina volspammen ofzo, lijkt me effectiever..

Michael

't Is een zure appel, neem je verlies en vergeet die firma, totdat er werkelijk iets op de markt komt, ik heb me 2 jaar zitten opvreten en je schiet er niks mee om, slecht voor je hart, slecht voor je humeur. Een hoop verloren tijd. Ik stel voor om dit draadje op slot te doen en elk draadje dat gestart wordt en dat maar enigzins raakvlakken heeft met dit onderwerp.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

maar steeds duiken er mensen op met dezelfde problemen die ook graag geholpen worden, misschien is het beter nu en dan eens in het draadje te kuisen als het dreigt uit de hand te lopen :-\ ;)