Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Goover Models 2017

Gestart door traxx2837, 02 februari 2017, 22:57:15 PM

oli 11/01

CiteerIk probeer je al enkele maanden tot vandaag via mail , via uw site , telefoon , Facebook een antwoord te krijgen op 1 vraag.

Ik ook

Cozzy

#16
Citaat van: OlivierV op 15 maart 2017, 17:22:05 PM
... volledig foute uitspraak verwijderd (doomslu)

Heel even...
Grappig bedoeld of niet ; dit soort uitlatingen hoeft voor mij niet op een site als deze.

En stop toch eens om met de geringste aanleiding telkens op die kerel zijn kap te zitten... Je weet ondertussen hoe de vork aan de steel zit en het tot in het oneindige herhalen begint mij aardig de keel uit te hangen.
Als dit het enige soort commentaar is dat tegenwoordig kan is het bedroevend... GET A LIFE! >:(

Met beleefde groeten.
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

LockyLuke



En stop toch eens om met de geringste aanleiding telkens op die kerel zijn kap te zitten... Je weet ondertussen hoe de vork aan de steel zit en het tot in het oneindige herhalen begint mij aardig de keel uit te hangen.
Als dit het enige soort commentaar is dat tegenwoordig kan is het bedroevend... GET A LIFE! >:(

Met beleefde groeten.
Tom
[/quote]

hier hetzelfde verhaaltje. 'k heb betaald (rangeerlocje) ; niets gekregen en wens m'n geld terug : geen antwoord van David  :-\
 

Metpetergaathetbeter

#18
misschien ging Olivier (zeker) iets te ver maar in het verleden ging de tegenpartij toch ook iets te ver, ik weet niet of  het nog te vinden is maar het ging toch ook een beetje die richting uit :-\ Vandaar die grote woorden!
ik stel voor dat Olivier het aanpast en verder dat wij daar niet meer reageren.........uiteindelijk brengt dat ook eigenlijk niks op :-\
ook kun je nog altijd  deze gebruiken : "Meld dit bericht aan de moderator "

Svendw

Wil niet zeggen dat ik de reactie niet begrijp he Peter.. heb ook al verscheidene verhalen gehoord..

Groeten Sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

marc goovaerts

Citaat van: Cozzy op 15 maart 2017, 20:08:55 PM
Je weet ondertussen hoe de vork aan de steel zit
Heu, ik heb precies iets gemist. Stond de vork ergens op het forum ?

MARKLINRIJDER

Hey boys or guys,

Mag ik het beu worden?
Contacteer me op de normale weg AUB.

Grtjs,

David

LockyLuke

Citaat van: MARKLINRIJDER op 16 maart 2017, 06:45:04 AM
Hey boys or guys,

Mag ik het beu worden?
Contacteer me op de normale weg AUB.

Grtjs,

David

wat ? de normale weg ? Ik probeer je al enkele maanden via mail , via uw site , telefoon  :-\ :-\
een briefje met de postduif  :(
 

Michiel

David, deze hele oproer is net daarom begonnen:

Citaat van: C.B. op 15 maart 2017, 11:48:21 AM
Beste David , van uw goede voornemens is spijtig genoeg nog niet veel te merken.
Ik probeer je al enkele maanden tot vandaag via mail , via uw site , telefoon , Facebook een antwoord te krijgen op 1 vraag.
Dit hier is mijn laatste redmiddel.
Gelieve me eens eindelijk van antwoord te dienen , dank je. ;)

Wat is dan de "normale" weg?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

OlivierV

#24
Ik vind dat onnozel dat iedereen voor die geliefde David blijft opkomen. (...) Wat een commotie. Jongens toch. Daaaaag msm-forum.

Ik heb hier wat verwijderd. Waarom?
- forumreglement: geen persoonlijke vetes, geen opruiende boodschappen, ...
- aanzetten tot geweld is gewoonweg strafbaar.
    - Ik wil daarom diegene die zoiets post tegen zichzelf beschermen
    - Als forum / modelspoormagazine / ... zijn we mee aansprakelijk

... en het heeft ook geen zin om langs deze weg (nog maar eens) dit onderwerp te herkauwen
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Misschien moet David eens vertellen wat de normale weg is want schijnbaar zijn anderen niet .... genoeg om te begrijpen wat de juiste procedure is ? :-\ Nee, ik wil de anderen hierbij niet beledigen maar als je A zegt moet je ook B zeggen. Vaakwordt hier ook een link gegeven en dan verwacht je ook dat die link naar hetgeen gaat waar sprake over is, niet naar iets waar je nog moet beginnen zoeken.M.a.w. duidelijkheid ! ;)

Metpetergaathetbeter

Blijkbaar schijnen er hier een aantal te zijn die vergeten dat Modelspoor een leuke hobby en tijdverdrijf is/of zou moeten zijn ! :-\

argilla

Dit draadje gaat de verkeerde kant uit......... :'(
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

nederbelg

Citaat van: MARKLINRIJDER op 16 maart 2017, 06:45:04 AM
Hey boys or guys,
Mag ik het beu worden?
Contacteer me op de normale weg AUB.
Grtjs,
David
Sorry hoor maar ik zou (als ik een moderator was) die jongen boycotten hier op de site.
Wegwezen.

Dave

Ben

Mee eens. Klanten die vooruit hebben betaald, soms al jaren geleden, in de kou laten staan is niet zo fraai en horen op dit forum geen platform te hebben. In het land waar ik woon noemen wij dit soort lieden "oplichter".

Gr, Ben.