Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Goover Models 2017

Gestart door traxx2837, 02 februari 2017, 22:57:15 PM

Val-Rikard

Citaat van: rgp op 01 juli 2018, 14:54:22 PM
Allen,

Sommige hebben toch een heel grote doos pampers in voorraad.

Op dit forum melden ?  Dan wordt je het verwenst.

Die lijst meer slecht dan goed ? Neen, zoals gezegd: het zullen diegene zijn die al de hele tijd op het randje bengelen die van zich zullen laten horen.  als we toch vers bloed voor onze hobby wensen, dan hebben we de plicht (= vies woord in België) om die mensen te verwittigen, zodat ze na de eerste mislukte aankoop onze hobby vaarwel zeggen en er slechte reclame voor maken.

Roland

Beste Roland,

Naast een label of één of andere rating, die enkel een hulpmiddel is, kan je nog altijd zelf je mening vormen door eens op het internet te kijken. Het zijn pas de voorgekauwde en kant en klare instrumenten die "Pampers" kunnen genoemd worden. Dit heeft voor de rest niets met plicht, België of Nederland te maken.

Groet, Rik

Svendw

Altijd al rook geweest hierover, zolang ik het volg. Denk niet dat David persoonlijk een slechte gast is, maar wat tegenslagen, een betreurenswaardige zakenman en een beneden niveau communicatie kunnen je zaak kraken. Vind het erg jammer, maar dit bevestigd wat ik altijd aanhoud: betaal liever 50€ meer dan dat ik 2 jaar op voorhand moet inschrijven.

Groet Sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

755philippe

Ben er volledig mee eens. Oorzaak ligt natuurlijk niet alleen aan communicatie alhoewel dit een must is om zaken te doen maar zijn organisatie  kon beter en daar heeft hij zeker gefaald. Ik denk vooral aan de 91'ers die hij eerst als kant en klaar model leverde aan de klanten die er een hadden besteld maar dat de levering maar mondjesmaat naar de klanten toekwam waarbij de meesten op hun honger bleven wachten. Nadien na een draadje hierover op het forum begon hij bouwpakketjes samen te stellen en de klanten die wilden konden een bouwpakket krijgen ipv een kant en klaar model. Is een goede oplossing geweest maar ook niet het beoogde doel van de meeste klanten. In Duitsland leverde hij ook modellen en heb ooit eens gelezen dat hij 'onbetrouwbaar' was qua levertermijn en hebben ze de samenwerking met hem stopgezet. Spijtig want als hij zijn werkwijze wat had aangepast had het niet zo ver mogen/kunnen komen.  Voor hem is dit einde nu een grandioze catastrofe want alles gaat openbaar verkocht worden wat misschien een deel van de schulden gaat dekken maar niet alles. En dan maar hopen dat je snel terug een inkomen kunt verwerven.
Mvg

755philippe


Peter

#108
Een voorschot geven zal altijd een risiko blijven zelfs bij gerenomeerde firma's/handelaars.
Zulke dingen kun net zo goed bij allen gebeuren.
Familie vans ons heeft een salon besteld bij een redelijk gekende firma en een voorschot betaald.
Veertien dag voor de levering was is het bedrijf in faling gegaan
Het erge is dat de meeste leveranciers altijd een voorschot of zelfs het hele bedrag vragen bij een bestelling, dus ook nij Olaerts, VBV, zelfs bij Modellbahnshop Lippe. Dus je zal altijd een risiko lopen, behalve...als je het zelf in de winkel gaat kopen
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

Ik betaal nooit voorschotten , niet op een modeltrein , niet op een zetel , niet op een auto , op niets , is bij wet ook niet verplicht , gaat de verkoper hiermee niet akkoord , geen probleem , ander en beter. ;)

Rangeerduivel

#110
Citaat van: 755philippe op 03 juli 2018, 10:36:36 AM
Oorzaak ligt natuurlijk niet alleen aan communicatie alhoewel dit een must is om zaken te doen maar zijn organisatie  kon beter en daar heeft hij zeker gefaald. Ik denk vooral aan de 91'ers die hij eerst als kant en klaar model leverde aan de klanten die er een hadden besteld maar dat de levering maar mondjesmaat naar de klanten toekwam waarbij de meesten op hun honger bleven wachten.

Philippe,
Heb jij er ooit één gezien, behalve op (waarschijnlijk) getrukeerde foto's?
Ik ben er bijna zeker van dat er nooit, maar dan ook nooit geen enkel 91 lokje bij Goover de deur is uitgegaan, niet afgewerkt, en ook niet in bouwpakket.
Het enige wat klopt in jouw bewering is dat klanten op hun honger bleven zitten.
Ik heb altijd zo heftig als toegelaten op topics hierover gereageerd omdat ik van mening was dat alles berustte op leugens, en dat werd mij niet in dank afgenomen!
Dat leidde er tenslotte toe dat ik een tweetal jaar (vrijwillig) dit forum terzijde heb laten liggen.
Citaat van: Svendw op 03 juli 2018, 02:03:45 AM
Denk niet dat David persoonlijk een slechte gast is, een beneden niveau (lees oneerlijke) communicatie kunnen je zaak kraken.

En zeggen dat er zijn die het NOG STEEDS NIET willen geloven!

;)

755philippe

Is ook de reden dat ik bij hem niets heb besteld maar wel in Ingelmunster. En daar ZONDER voorschot. En als je toch nog van gedachte verandert geen probleem die gaat gewoon naar de volgende geïnteresseerde.
Mvg

755philippe

gardevil

LOL.

Niettegenstaande het verhaal Goover Models een (spijtig) einde heeft genomen, blijft men dit voer vinden voor zinloze discussies.

Iedereen zijn gelijk zal ik maar zeggen, maar zo'n topics hoop ik niet te vaak meer tegen te komen.

Ik hou meer van modelbouw ipv -afbraak.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

dani

Citaat van: gardevil op 03 juli 2018, 13:24:13 PM
LOL.

Niettegenstaande het verhaal Goover Models een (spijtig) einde heeft genomen, blijft men dit voer vinden voor zinloze discussies.

Iedereen zijn gelijk zal ik maar zeggen, maar zo'n topics hoop ik niet te vaak meer tegen te komen.

Ik hou meer van modelbouw ipv -afbraak.

INDERDAAD ...   is het echt nodig om dit zo breed en lang uit te smeren ???
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

55erke

Citaat van: Peter op 03 juli 2018, 11:10:07 AM
Het erge is dat de meeste leveranciers altijd een voorschot of zelfs het hele bedrag vragen bij een bestelling, dus ook nij Olaert, VBV, zelf bij Modellbahnshop Lippe. Dus je zal altijd een risko lopen, behalve...als je het zelf in de winkel gaat kopen

Vreemd , ik heb nog nooit een voorschot moeten geven en zal het ook nooit doen 😉

Groetjes

Peter

Johan,
Ik heb bij de vernoemde drie al altijd het VOLLEDIGE bedrag + verzending op voorhand moeten betalen ondanks ik al vele jaren klant bij hen ben.
Heb eerlijkheidshalve  nog nooit bij geen van de drie problemen ondervonden en de bestelde goederen altijd in onberispelijke staat ontvangen.

Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Er wordt hier blijkbaar geen onderscheid gemaakt tussen een model reserveren en effectief kopen(via internet)...

::)

chef garde

Citaat van: gardevil op 03 juli 2018, 13:24:13 PM
LOL.

Niettegenstaande het verhaal Goover Models een (spijtig) einde heeft genomen, blijft men dit voer vinden voor zinloze discussies.

Iedereen zijn gelijk zal ik maar zeggen, maar zo'n topics hoop ik niet te vaak meer tegen te komen.

Ik hou meer van modelbouw ipv -afbraak.
Nagel op de kop, misschien draadje afronden?

bellejt

heb nog nooit bij VBV een voorschot hoeven te betalen.Wel bij Olaerts en dat was meteen ook het laatste dat ik er gekocht heb.

Dat iemand ten onder gaat is meestal helaas aan zichzelf of overschatting te wijten.Spijtig dat er een winkelier/verkoper verdwijnt en aangaande de discussie mag het van mij wel zolang het netjes blijft.
Als iemand je geld heeft gekregen en niet levert dan verspeelt hij bij velen wel het respect.

Martin Welberg

Citaat van: 55erke op 03 juli 2018, 14:52:41 PM
Citaat van: Peter op 03 juli 2018, 11:10:07 AM
Het erge is dat de meeste leveranciers altijd een voorschot of zelfs het hele bedrag vragen bij een bestelling, dus ook nij Olaert, VBV, zelf bij Modellbahnshop Lippe. Dus je zal altijd een risko lopen, behalve...als je het zelf in de winkel gaat kopen

Vreemd , ik heb nog nooit een voorschot moeten geven en zal het ook nooit doen 😉

Groetjes

Je zult bij Lippe over het algemeen gewoon vooruit moeten betalen zoals bij de meeste webwinkels..