Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

B-Models 2017

Gestart door Gert1, 31 januari 2017, 17:58:14 PM

boby

Citaat van: geert desc op 15 maart 2017, 02:53:46 AM
Menen die dat nu echt of een fout in hun catalogus , reeks 59 sound +smoke ? Een model uitbrengen als budget line en je dan verplichten smoke bij te nemen als je sound wenst . Basisprijs 169€ , met sound en smoke 339€ ! Sorry ze maar ik hoef geen rijdende sigaret op mijn modelbaan maar enkel een leuke loc met sound . Meestal is sound ongeveer 100€ erbij .  Misschien een mogelijkheid om de bassisversie te nemen en achteraf enkel sound inbouwen ?

Pas possible de prendre une 59 de base puis installer un décodeur sound,il faut impérativement acheter une loco avec décodeur sound.(indiqué dans le prospectus des nouveautés 2016 et reçu comfirmation de la par de Van Biervliet)
PS:moi aussi j'aime une 59 avec sound mais pas avec smoke en plus c'est à 339€
donc un total de 49€ de plus pour un smoke qui pour moi ne vos pas le coups.
Désoler pour la traduction de google.

Niet mogelijk om een basisverzekering 59 installeer vervolgens een geluid decoder, is het essentieel om een locomotief te kopen met geluid decoder. (Vermeld in het prospectus van de 2016 nieuwigheden en ontving de boekingsbevestiging van Van Biervliet)
PS: Ik hou ook van een 59 met geluid, maar niet met rook meer is op 339 €
Dus een totaal van € 49 meer voor een rook die ik niet uw opnamen.
Sorry voor de vertaling van google.

It is not possible to take a basic 59 and then install a decoder sound, it is imperative to buy a loco with sound decoder (indicated in the prospectus of the new 2016 and received comfirmation of the par de Van Biervliet)
PS: I also like a 59 with sound but not with smoke in addition it is 339 €
So a total of 49 € more for a smoke that for me do not your blows.
Sorry for the translation of google.

Daniel
 

GDE

Citaat van: geert desc op 15 maart 2017, 02:53:46 AM
Menen die dat nu echt of een fout in hun catalogus , reeks 59 sound +smoke ? Een model uitbrengen als budget line en je dan verplichten smoke bij te nemen als je sound wenst . Basisprijs 169€ , met sound en smoke 339€ ! Sorry ze maar ik hoef geen rijdende sigaret op mijn modelbaan maar enkel een leuke loc met sound . Meestal is sound ongeveer 100€ erbij .  Misschien een mogelijkheid om de bassisversie te nemen en achteraf enkel sound inbouwen ?
Mail gekregen van Vanbiervliet dat de 59 met sound en powerpack is en niet met smoke . Het was dus een fout in de folder die ze terug aangepast hebben . Ook de prijs voor smoke is dus niet van toepassing . Merci Daniël pour votre reponse mais C est une faut dans le cataloge de vbv ( la 59 est avec sound et powerpack et donc pas avec smoke )

boby

ok,merci temps mieux pas de cigarette à fumer  ;)