Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

B-Models 2017

Gestart door Gert1, 31 januari 2017, 17:58:14 PM

Gert1

Toch leuk als een Hollander dit als eerste meldt, nietwaar?   ;)

http://www.b-models.nl/pdf/messe2017.pdf

mvg,
Gert

Sicco

#1
... en ik maar braaf ermee wachten tot de beloofde 1 februari....  ;D

Gert1

"Good guys go to heaven, bad guys go everywhere."  ;)

mvg,
Gert

bollen neus

Getackeld door eigen volk noemen we dat.
Den Eric.

dieselfreak

Ik ben nu al verliefd op die groene AM 54, wat een schatje (kwijl,kwijl)... :D
MC

Sicco


hapkin

en een 6215 in het blauw YES  ;D

bollen neus

Citaat van: dieselfreak op 31 januari 2017, 18:35:22 PM
Ik ben nu al verliefd op die groene AM 54, wat een schatje (kwijl,kwijl)... :D

Gelukkig dat het niet meer vriest dan voor jou.
Den Eric.

dieselfreak

Citaat van: bollen neus op 31 januari 2017, 18:41:09 PM
Citaat van: dieselfreak op 31 januari 2017, 18:35:22 PM
Ik ben nu al verliefd op die groene AM 54, wat een schatje (kwijl,kwijl)... :D

Gelukkig dat het niet meer vriest dan voor jou.
Den Eric.


:D :D :D
MC

mahtoska1

Ik vind wel dat ze zeer bescheiden zijn als ze zichzelf klein serie fabrikant noemen. Ze brengen meer uit dan sommige "groot" serie fabrikanten.

itchy

Citaat van: mahtoska1 op 31 januari 2017, 19:16:29 PM
Ik vind wel dat ze zeer bescheiden zijn als ze zichzelf klein serie fabrikant noemen. Ze brengen meer uit dan sommige "groot" serie fabrikanten.
De grootte van de PDF is in ieder geval NIET bescheiden: 89MB... nog niet van compressie gehoord zeker?  :o
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

itchy

Mooie modellen , een (groot) deel vorig jaar  wel al aangekondigd, of eerder ... heb de 945 nog op m'n verlanglijstje staan (en allang besteld ;-), evenals een aantal containerwagens waar ik vol spanning op wacht.


Van de reeksen 22/23/25 staan nu eindelijk bij de 22 de panto's op de juiste plaats (gecentreerd boven de buitenste patrijspoorten), voor de aangekondigde 23 en 25'ers is het nog steeds fout :-/ (te ver naar de fronten) wat deze loks in mijn ogen een andere look geeft... Echt spijtig want voor het overige zijn het super gedetailleerde modellen. Maar ik kan er niet naast kijken :-(


Hopelijk komt er ook eens een groen-gele 91 met stelplaats Schaarbeek, want het exemplaar dat ik bij Goover heb besteld is voor na de volgende ijstijd vrees ik.







Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

jean-luc

Had ik nergens gehoord of gelezen dat er ook een Hongaarse Bolle Neus ging komen?

bollen neus

Citaat van: jean-luc op 31 januari 2017, 21:42:27 PM
Had ik nergens gehoord of gelezen dat er ook een Hongaarse Bolle Neus ging komen?

Hongaarse "NOHABS"  in meervoud zelfs reeds als het ware.
Den Eric.

OlivierV

#14
Citaat van: itchy op 31 januari 2017, 20:24:29 PM
Mooie modellen , een (groot) deel vorig jaar  wel al aangekondigd, of eerder ... heb de 945 nog op m'n verlanglijstje staan (en allang besteld ;-), evenals een aantal containerwagens waar ik vol spanning op wacht.


Van de reeksen 22/23/25 staan nu eindelijk bij de 22 de panto's op de juiste plaats (gecentreerd boven de buitenste patrijspoorten), voor de aangekondigde 23 en 25'ers is het nog steeds fout :-/ (te ver naar de fronten) wat deze loks in mijn ogen een andere look geeft... Echt spijtig want voor het overige zijn het super gedetailleerde modellen. Maar ik kan er niet naast kijken :-(


Heb dat ook al gemerkt, een maand of 2 hebben we op de club eens mijn 2502 naast een 2513 van Marklin gezet met inderdaad een paar verschillen wat betreft de plaatsing van sommige zaken op het dak.

Dat zou dus willen zeggen dat ik een serieuze smak centjes heb neergelegd voor een loc die niet helemaal juist is op een punt waar je makkelijk heel juist kan zijn ... :/ (en waar een stuk van de verf aan de panto weg was (zelf bijgewerkt, daarvoor rij ik niet om en weer naar Ingelmunster)).

Boven Marklin, onder Van Biervliet. Nu ben ik toch eens benieuwd.





Echte 23, gevonden op het www met google prentjes.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan