Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

ruilbeurs SINT NIKLAAS zaal BAU-HUIS op 16 april 2017

Gestart door erwin9, 29 januari 2017, 11:01:01 AM

erwin9

Beste modelspoorders,

Op zondag 16 april 2017 is er eindelijk weer een ruilbeurs in het BAU-HUIS te Sint Niklaas.  Van 09.00 tot 13.00 uur, makkelijk bereikbaar via trein, bus en auto. Het BAU-HUIS is gelegen vlak achter het station van Sint Niklaas.
Inkom 3€.
Info via:  info@msc-hetspoor.be


msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

PeterVG


loebaske


Een verkleinde versie ?
Als de standhouders er maar staan met produkten die men anders niet kan vinden, verfjes,penselen,diverse buisje en stangen enz enz
voordien was het de place om men voorraad aan te zuiveren..


Metpetergaathetbeter


erwin9

Mannen,

Dit is GEEN MOBEXPO !!!   Heeft er niets mee te maken !   MOBEXPO is een TWEEJAARLIJKS evenement, en de volgende MOBEXPO wordt gehouden op 21 & 22 april 2018.
Hier gaat het dus over een "gewone" ruilbeurs, wel met een grote stand van tweedehands clubmateriaal.  Wie interesse heeft om ook een tafel te huren om materiaal te verkopen / ruilen, kan terecht op info@msc-hetspoor.be

Groetjes
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

loebaske

#5
Een duidelijk misverstand, noteer alvast de datum van MOBexpo, bedank voor de info... ;)

bollen neus

Erwin, datum is genoteerd. Met de fiets .
Den Eric.

erwin9

msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

traxx2837


Metpetergaathetbeter

Citaat van: traxx2837 op 14 februari 2017, 21:44:32 PM
Met PASEN moet ik wel eieren leggen, he
Ik dacht dat enkel kippen eieren legden, van haantjes wist ik dat tot nu toe niet  ! ;)

Snobby Crash

Vraag aan de paasklokken wat centjes, das beter voor je cholesterol dan die chocolade eitjes...
met je centjes kan je dan naar het Bau-Huis om iets leuks te kopen !

;-)


renstimpie

Alle tafels zijn verhuurd.  De inschrijvingen zijn bij deze gesloten.   Nog een kleine maand tot het zover is...
Iedereen is van harte welkom.

Tim


loebaske


bollen neus

Waarschijnlijk mensen die iets te koop willen aanbieden, daar moet ge echt geen ingenieur voor zijn om zover te denken.
Den Eric.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: bollen neus op 19 maart 2017, 17:20:40 PM
Waarschijnlijk mensen die iets te koop willen aanbieden, daar moet ge echt geen ingenieur voor zijn om zover te denken.
nogal logisch, maar Eric wou waarschijnlijk weten wie er  kwam om dan zijn budget voorop te stellen!Trouwens ik ook want ik koop al ne tijd niet meer! :-\