Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

brokken

Gestart door dani, 16 januari 2017, 14:28:24 PM

dani

Zaterdag was ik in de supermarkt en koop ik een zak hondenvoer voor Neelah. 
Ik sta in de rij voor de kassa en zo'n vrouw achter me vraagt of ik een hond heb.
Waarom zou ik anders hondenvoer kopen, TOCH?

Dus ik zeg impulsief, "nee, ik heb geen hond, ik begin gewoon opnieuw aan het 'Brokken Dieet',
al zou ik er waarschijnlijk beter niet aan moeten beginnen want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis.
Maar goed, ik was 20 kilo kwijtgeraakt voordat ik op de spoed wakker werd met allerlei slangetjes die uit bijna elke ingang van mijn lijf kwamen en infusen in allebei mijn armen."

Ik vertelde haar dat het op zich een perfect dieet was. Alles wat je hoeft te doen, is een handvol hondenbrokken in je zakken stoppen en wanneer je trek hebt, dan neem je een brokje en kauwt dat op.   De voeding is qua voedingswaarde compleet, dus het werkt goed en nu ging ik het opnieuw proberen (bijna iedereen luisterde op dat moment geboeid mee).

Ze keek me aan alsof ze water zag branden en ze vroeg of ik op de spoed was beland omdat ik vergiftigd was door dat hondenvoer.
Ik zei: "nee, ik stapte van de stoep af om aan een poedel zijn kont te ruiken en toen ben ik door een auto geschept....."


De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PeterC

 ;D ;D ;D

Ik dacht dat je je nek had bezeerd in een poging om aan je ... te likken...  ::)
Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

toch maar opletten dani dat je je vrouw niet teveel afblaft is,
nergens goed voor ! ;D ;) zo zou je ook nog in het ziekenhuis kunnen belanden ! ;D ;)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Houdini


PietB


Michael

Boeiend om te lezen en je eindigt met een schaterlach.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154