Märklin 2017 : eerste nieuws gelekt...

Gestart door eve, 09 januari 2017, 08:29:55 AM


ward

De NMBS zou blijkbaar de vectron's gaan bestellen..  ::)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

TBCédric

Citaat van: ward op 09 januari 2017, 10:24:01 AM
De NMBS zou blijkbaar de vectron's gaan bestellen..  ::)

Ik moet wel zeggen, ze zien er niet slecht uit! Vind ze wel ietsje mooier dan de huidige Eurosprinters :D
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

doomslu

Als startset is het idee niet verkeerd. Hij lijkt er op.
Die M6 rijtuigen lijken er al wat minder op.
Samen met een Mobile Station en wat rails zou het interessant kunnen zijn voor jonge mensen... moest de prijs gehalveerd worden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Geert

De prijs ofwel de omschrijving zal niet kloppen:

'24 vierassige open zelflossers'   '€29,69'

zie LINK (fout zal wel snel aangepast worden...)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter


755philippe

Hallo,
Als ik me niet vergis kan je kiezen. Ofwel koop je de hele set voor een bepaalde vaste prijs die door Märklin is bepaald ofwel kun je de wagons afzonderlijk kopen voor 29,xx. Gewoonlijk is het zo bij zulke wagonsset dat de handelaars de grote set uit elkaar haald en de wagons afzonderlijk verkoopt. Hangt ook van de handelaar af.
Mvg

755philippe

Svendw

Maar die 1837 klopt toch ook vanalles niet aan of wel?
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

OlivierV

Die 18² van Marklin is ne Vectron van Siemens in een Belgisch jasje, vooral het front klopt niet en nog enkele zaken. De Vectron is een verdere evolutie van onze 18². Nuja, het lijk er op.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske


klopt Olivier, maar helemaal niet iets dat hier op de baan zal verschijnen, de zoveelste flater van dit merk, was zoals in de tijd dat men een Duitse V60 ging schilderen in de de kleuren van een reeks 80 was om ongemakkelijk van te worden  :( :( :( :( :( :( :( :( :(

755philippe

#10
Hallo,
Wat denken jullie van deze. Waarschijnlijk top- en exclusiefmodel van Märklin voor 2017. Ja, voor  liefst 2200€ in ho deze goudkleurige  VT 11.5 met een oplage van 1500 stuks. Märklin zit weer in de lift. Snel bestellen is de boodschap voor degene die het willen en het geld er voor over hebben. Wel zien dat je voor de rest rond komt.

Foto

     

Mvg

755philippe

Michiel

Dit vind ik dus waanzin tot aan het belachelijke. Dit heeft dus niets meer met modelbouw te maken. Trouwens, komt ie als startset, of zit er geen motor in? Ze lijken bij Märklin wel goed omhoog gevallen. Wat een onzin.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

argilla

Citaat van: Michiel op 31 januari 2017, 07:28:25 AM
Dit vind ik dus waanzin tot aan het belachelijke. Dit heeft dus niets meer met modelbouw te maken. Trouwens, komt ie als startset, of zit er geen motor in? Ze lijken bij Märklin wel goed omhoog gevallen. Wat een onzin.


+1
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

755philippe

Hallo,
Ik zal hem niet bestellen wegens te duur. Lijkt meer op commerciële stunt. Set is trouwens vorig jaar uitgekomen zoals hij in het echt reed. Nu hebben ze met de restmodellen er een andere kleur opgezet en nu voor Märklin kassa-kassa want dit is pure winst. Wie koopt dit model ? Volgens mij de verzamelaars van zogenaamde exclusieve modellen. Zie maar destijds naar de set met 3 krokodillen waarbij er een witte bij zat, de milleniumkrokodil, enz... En jaren nadien wordt die verkocht tegen een veel lagere prijs want de vraag ernaar is toch wat minder. Dit is echt geld uit de mensen hun zakken kloppen.
Dit even ter illustratie als exclusief model van Märklin. Neen, geef mij maar een VBV of zo. Voor die prijs kan ik er wel een stuk of 10 kopen.
Mvg

755philippe

MDK193

Ach natuurlijk wel. Dit is toch een collectorsitem en niets meer dan dat? Autofabrikanten maken toch ook conceptcars ed, nu, marklin verkoopt deze.

Ik vind het wel grappig, maar niets voor mij. Maar als er 1500 man hun collectie van verzamelaarsmodellen mee kan aanvullen (lees: platina krokodil ed) dan is dat toch prima?

Ik snap dat geklaag nooit zo.....