Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Boek: verwijderen aub

Gestart door Peter, 02 januari 2017, 10:39:53 AM

Peter

Zag op een Nederlandse website het boek Onze onvergetelijke stomers van Phil Dambly staan
voor de prijs van 4 euro met de omschrijving gebruikt en de omslag zag er lichtelijk besmeurd uit.
Toen ik het, desondanks, toch wou bestellen bleek dit  via hun website niet te gaan.
Dan maar een mailtje gestuurd. Ontving het antwoord dat dit via een emailtje wel zou gaan en de vraag over welk boek
het zou gaan.
Op mijn daaropvolgend antwoord met de titel van het boek en de opmerking dat de omslag er wat beduimeld uitzag,
ontving ik een kort mailtje :( :(

goeie morgen,
helaas niet in goede staat schrijft u, mijn advies: kopen in belgie, succes met uw zoektocht,
groet tejo

Vriendelijk is anders
Blijf dus verder zoeken naar dit boek (waarschijnlijk niet aan 4 euro)
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Hallo Peter,

ik heb hier de franse versie "Nos Inoubliables Vapeur", ook in een wat vergeelde een beduimelde staat. Maar je mag 'm hebben indien interesse, gratis. Ik heb het dikke dubbelwerk van Dambly, dus heb ik deze versie over.

Indien Peter geen interesse heeft voor een franse versie (wat ik kan begrijpen), dan weten jullie het, het is beschibaar.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Michiel,

Ik heb zelf de tweedelige Franstalige versie. Ik had de Nederlandstalige enkel graag gehad omdat er in de Franstalige toch soms uitdrukkingen staan die ik niet altijd direkt begrijp.
Bedankt in elk geval voor je aanbod.
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

#3
Dus, dezelfde rede waarom ook ik uitkijk naar een nederlandstalige versie.  ;D

Op Rixkes Rail Archive staan wel scans van een groot deel (of mogelijk volledig) van het bewuste boek.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marc goovaerts

De scans van de tweedelige franstalige versie zouden daar wel volledig moeten staan (doorgestuurd van ons vader zijn exemplaren)