Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Kerst Let op met alcohol

Gestart door DelticPower, 25 december 2016, 13:42:25 PM

DelticPower

Even een waarschuwing!

Wees voorzichtig met het rijden onder invloed, vooral rond de kerstdagen! De politie is zeer intensief bezig met alcoholcontroles op dit moment!
Gisteravond had ik een kerstborrel net buiten Eersel, het plan was om niet teveel te drinken maar zoals altijd was het net iets te gezellig en voor ik het wist had ik echt teveel op... Ik besloot om mijn auto te laten staan en de bus te nemen, En ja hoor, op de rondweg stond een alcohol fuik waar ze werkelijk iedereen aan het controleren waren! Wat een mazzel... Ik pak normaal nooit de bus, heb nog effe naar de agenten gezwaaid, ik was anders echt de sjaak geweest!!!
Ik ben gelukkig veilig thuis gekomen zonder incidenten... opmerkelijk omdat ik nog nooit eerder een bus heb bestuurd en ik me niet kan herinneren waar ik m vandaan heb gehaald.
Vrolijk kerstfeest!!!

Groeten Jan

Metpetergaathetbeter

verstandige keuze en bovendien een zuinige oplossing achteraf gebleken, verder een Zalig Kerst voor U en de uwen  ;)
Hoewel zwaaien naar agenten niet steeds een goed idee is  :-\

gardevil

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 december 2016, 14:03:31 PM
Hoewel zwaaien naar agenten niet steeds een goed idee is  :-\

Wel als je 5 vingers gebruikt ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

chef garde

En wees extra voorzichtig op oudjaar aub, veel mannen zullen net iets teveel gedronken hebben en hun vrouw laten rijden ....