Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Draisine 205

Gestart door doomslu, 24 december 2016, 15:22:22 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Ja, ja, die kunnen er ook wat van en
zijn niet te onderschatten
Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Ziet er fantastisch uit dat model.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

GDE

Eric heeft dat prachtig gedaan. Begin december nog een 3 D model in de grondverf en nu al afgewerkt. Zeer mooi getekend en een prachtige afwerking!  Bravo Eric  ;)

modèlisme

Dit model is te koop bij pb Messing Modelbouw.
 

Michael

Wanneer en waar werd deze draisine 205 gebruikt?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

GDE

Citaat van: modèlisme op 31 december 2016, 11:04:21 AM
Dit model is te koop bij pb Messing Modelbouw.
Misschien een kleine tip Paul , zou het niet eventueel interessant zijn als u een Facebook groep opricht waar al uw nieuwigheden op komen?  Zoiets is eenvoudig in gebruik , foto's kunnen gemakkelijk geplaatst worden , klanten komen vlug de nieuwigheden te weten ,... er zijn al heel wat fabrikanten die dit gebruiken . En het kost u niks om geïnteresseerden in te lichten over uw producten . Via MSM komen we het ook wel te weten en via het forum soms . Zelf ben ik al lid van verschillende groepen op Facebook waar fabrikanten ( kleine of grote ) hun nieuws aan kondigen en vind dat iets extras.

modèlisme

Geert ik hou zo niet van Facebook.
Je weet immers niet wat ze allemaal uitrichten met wat je op facebook zet.
De draisine 205 is nog niet lang beschikbaar , daardoor nog niet op mijn site.
Maar ik heb dit wel doorgegeven aan MSM, om te laten veschijnen als nieuwigheid.
Michel
De draisine 205 is een directie draisine en ik denk dat er zelfs maar 1 exemplaar is bij de NMBS.
 

loebaske


Volledig eens met Paul, ik vertrouw al die media niet, net als W10 die zowat gaat beslissen wat je gaat/moeten doen met de peecee bahhhh
straks gaat men nog zeggen wanneer je moet eten/slapen enz enz