Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM Actie 2017

Gestart door OlivierV, 22 december 2016, 18:03:36 PM

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Thommy

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 juni 2017, 04:52:40 AM
Citaat van: Michael op 05 juni 2017, 21:47:35 PM
Net uitnodiging tot betalen ontvangen,meteen maar betaald kan ik het ook niet vergeten.
hoe kreeg je die uitnodiging per post of per mail? :-\

Mail... ook ontvangen gisternaaf
Greetz

Thommy

Metpetergaathetbeter

gisteravond naar de club geweest en later op de avond kwam inderdaad een vraag om over te schrijven binnen ;)

loebaske


Normaal per e-mail....logisch hé

Metpetergaathetbeter

er zijn wel leden van MSM die geen computer hebben, ik ken er alvast één! :-\ ;)

Metpetergaathetbeter

daarnet met mijn laatste zuur verdiende centjes gaan betalen ! ;D ;)

Michael

Luc is er al iets meer bekend over de voortgang van dit project?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Michael,

Op de opendeur bij VBV het voorbije weekend waren de productiemodellen te zien.
VBV is momenteel bezig die allemaal te conrtroleren en in te pakken.
Kristof verwacht de uitleveing te kunnen realiseren voor het einde van het jaar.

Dus misschien een mooi kerstkado.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Ik heb ze ook gezien en zo op het eerste zicht kon ik niks eigenaardigs opmerken.

We zijn eens benieuwd voor volgend jaar, ik zit te hopen op een doodeenvoudige 51, maar blijkbaar zijn de mallen van de 60 proto's (voor de kop van de loc) bij modern gala verdwenen. Helaas pindakaas.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

#249
ik zag die ook(want ik stond naast Olivier), ze lijken op het eerste zicht dik in orde, panto's deze maal WEL op de juiste plaats, vraag gesteld of er setjes zouden komen om je panto van de 23 en 25 aan te passen (lees op de juiste plaats te zetten t.o.v. het onderliggende raam).

Echter zouden die er niet komen wegens te duur en ook wegens mogelijks geen interesse, te duur,te moeilijk,enz..).Dit is ook de reden waarom ik maar een 2tal loc's kocht, ondanks ik deze de fraaiste loc vind die rondreed bij de NMBS :-\

doomslu

Citaat van: SuSke op 11 oktober 2017, 12:03:58 PM
Michael,

Op de opendeur bij VBV het voorbije weekend waren de productiemodellen te zien.
VBV is momenteel bezig die allemaal te conrtroleren en in te pakken.
Kristof verwacht de uitleveing te kunnen realiseren voor het einde van het jaar.

Dus misschien een mooi kerstkado.
Vers uit de mond van Kristof: we verwachten de uitlevering te kunnen doen in december.
Echter, ze zijn wel al klaar maar moeten nog vanuit China naar hier worden getransporteerd.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 oktober 2017, 18:38:10 PM
ik zag die ook(want ik stond naast Olivier), ze lijken op het eerste zicht dik in orde, panto's deze maal WEL op de juiste plaats, vraag gesteld of er setjes zouden komen om je panto van de 23 en 25 aan te passen (lees op de juiste plaats te zetten t.o.v. het onderliggende raam).

Echter zouden die er niet komen wegens te duur en ook wegens mogelijks geen interesse, te duur,te moeilijk,enz..).Dit is ook de reden waarom ik maar een 2tal loc's kocht, ondanks ik deze de fraaiste loc vind die rondreed bij de NMBS :-\
Ik zal die 2316 en 2502 van mij maar eens op de planning zetten om omgebouwd te worden. Op het gemak en met het nodige geduld komt dat wel goed.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Loopt alles nog volgens plan?

Krijgen we een mooi Kerstcadeau? Of wordt het toch een Nieuwjaarscadeau?

Ik begin een beetje ongeduldig te worden.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Ik denk het wel... spannend...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Is er eigenlijk nog nieuws over de dummy 5520 ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about