MSM Actie 2017

Gestart door OlivierV, 22 december 2016, 18:03:36 PM

OlivierV

Misschien een beetje snel, maar is er al een idee wat de actie van 2017 gaat zijn?

Stiekem hoop ik op een simpele groene of gele 51.
- De Mehano is wel mooi maar de ruitjes zijn veel te klein.
- VBV heeft de neuzen toch al door de 60proto die ze een aantal jaren geleden op de markt gooiden.

Groetjes.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske


Had al hier een tip gegeven ontrend de 51

GDE

Los van de actie van MSM 2017 hoop ik al lang dat Vbv eindelijk eens de lang aangekondigde 51 zou uitbrengen. De neus van de proto 60 was ideaal geweest gezien de prachtige afwerking maar er zouden problemen zijn met die mal, Ls models en die Chinezen... Hopelijk komen ze uiteindelijk toch nog met die 51 op het zelfde niveau als de 60 ers.

GDE

#3
Citaat van: OlivierV op 22 december 2016, 18:03:36 PM
Misschien een beetje snel, maar is er al een idee wat de actie van 2017 gaat zijn?

Stiekem hoop ik op een simpele groene of gele 51.
- De Mehano is wel mooi maar de ruitjes zijn veel te klein.
- VBV heeft de neuzen toch al door de 60proto die ze een aantal jaren geleden op de markt gooiden.

Groetjes.
en die ladders veel te dik. Jammer van enkele schoonheidsfoutjes want anders een prima model voor niet veel geld. Ik blijf dat heel jammer vinden dat fabrikanten dan met een topmodel komen dat zeker succesvol kan zijn maar het model ontsieren door dingen die anders en beter konden. 

ceuleer

Citaat van: geert desc op 22 december 2016, 21:34:43 PM
Citaat van: OlivierV op 22 december 2016, 18:03:36 PM
Misschien een beetje snel, maar is er al een idee wat de actie van 2017 gaat zijn?

Stiekem hoop ik op een simpele groene of gele 51.
- De Mehano is wel mooi maar de ruitjes zijn veel te klein.
- VBV heeft de neuzen toch al door de 60proto die ze een aantal jaren geleden op de markt gooiden.

Groetjes.
en die ladders veel te dik. Jammer van enkele schoonheidsfoutjes want anders een prima model voor niet veel geld. Ik blijf dat heel jammer vinden dat fabrikanten dan met een topmodel komen dat zeker succesvol kan zijn maar het model ontsieren door dingen die anders en beter konden.

Voor mij mag VBV ook de 51 uitbrengen, dan worden al die mehano's aan dumpingprijzen te koop aangeboden op de 2dehandsmarkt,
dan kan ik de ontbrekende modellen nog voor een prijsje opkopen.  ;)

doomslu

Ieder zijn mening natuurlijk, maar ikzelf zit niet op een 51 te wachten. Die heb ik namelijk al.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

hapkin


Thommy

Citaat van: hapkin op 22 december 2016, 22:30:13 PM
6215  ;)

Die wil ik al ff, liefst ook stelplaats Kortrijk

Citaat van: doomslu op 22 december 2016, 22:18:56 PM
Ieder zijn mening natuurlijk, maar ikzelf zit niet op een 51 te wachten. Die heb ik namelijk al.  ;)

Idem Mehano en een Jocadis (en nen 2e Joc in aanbouw, voor als ik ooit niets te doen heb)
Greetz

Thommy

PeterVG


vyncky

Citaat van: doomslu op 22 december 2016, 22:18:56 PM
Ieder zijn mening natuurlijk, maar ikzelf zit niet op een 51 te wachten. Die heb ik namelijk al.  ;)

inderdaad! En het zijn goede, sterke loks ook...graag eens wat anders :)



Citaat van: PeterVG op 22 december 2016, 22:36:14 PM
Koe en kalf door Piko ;D

Daar kan ik mee leven :D
Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

GDE

Van de 59,60 en 62 hadden de meeste modelspoorders naar Belgisch voorbeeld waarschijnlijk ook al genoeg modellen. vbv kwam er toch mee en die verkopen ook. De meeste die een 51 hebben zullen wel tp 4 liefhebbers zijn. Of het nu deze van jocadis of mehano is. Een 51 met enkele koplampen tp 3of 4 zullen er maar weinig hebben tenzij zelf verbouwd. En van mehano is er maar 1 uitgekomen met schorten aan de buffers. Dus zijn er nog wel wat versies mogelijk. Zal wel markt voor zijn als het een perfect model word en beter dan de vorige merken. Welke Belgische lijn diesel kunnen nog op de markt komen die commercieel gezien interessant zijn? Diesel motorwagens en rangeerdiesels daar is nog wat van tekort...

pandur

NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske


Dat zou de kers op de taart zijn....

Koen

Ik heb ook al een heel deel 51'ers. Zowel van Mehano als deze van Jocadis.
Persoonlijk droom ik van een rangeerloc reeks 85.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren