Tot 32 Androïds om te sturen, ook bij Tams...

Gestart door eve, 08 december 2016, 09:23:50 AM


Ronald

Alleen voor hun eigen digitaalsysteem:

Interface zur Integration von mobilen Android-Endgeräten (Smartphone, Tablet) in das Digitalsystem EasyControl

Dit ter aanvulling ;)

dani

Ziet er een leuk ding uit, maar als je het enkel met Android kan gebruiken, leg je al een flinke beperking op.  De iOS user zitten in de kou.
Als je dan ook nog eens apart de eigenlijke EasyControl centrale moet bij kopen,  met voeding , dan ben je in feite goedkoper uit met de z21 (witte versie) van Roco/Fleischmann.   En die ondersteunt zowel iOS als Android bij mijn weten.


Maar.....      wel de moeite om te vermelden dat het bestaat, en zeker voor mensen die al met EasyControl rijden een fijn hebbeding !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PietB

Citaat van: dani op 08 december 2016, 11:15:41 AM
Ziet er een leuk ding uit, maar als je het enkel met Android kan gebruiken, leg je al een flinke beperking op.  De iOS user zitten in de kou.
Dat is de eeuwige strijd, maar vergeet niet dat de iOS gebruikers zelf voor een door Apple 'dichtgetimmerd' ding hebben gekozen.
Ze hadden voor dat geld ook een open Android ding kunnen aanschaffen.
Zo zal de fabrikant van de TAMS oplossing ook gedacht hebben.
Want aankloppen bij Apple voor toegang tot hun OS eindigt vaak bij een dichte deur.

Het leven bestaat nu eenmaal uit keuzes maken.

grt Piet.

Ben

Dit zou een goede reden zijn iOS links te laten liggen......



Gr, Ben.

dani

mannen, alstublief GEEN DISCUSSIE over  IOS vs  ANDROID en of je nu al dan niet  de Appels met  Robotjes moet vergelijken.

Ik kan er ook niet aan doen dat ik GRATIS een iPhone ter beschikking heb, en dat ik bijgevolg niet noges een Android er ga naast leggen of bij kopen uit eigen zak.

Ik meldde enkel maar dat andere fabrikanten vak de BEIDE ondersteunen.  Niks meer, niks minder.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Ben

Relax een beetje, ik discussieer niet. Ik geef aan dat het marktaandeel Android veel hoger is versus iOS en dat dat een reden kan zijn voor Tams voor Android te kiezen. Of jij zo'n ding hebt, al of niet van je baas, is toch helemaal niet relevant?

dani

je hebt alweer gelijk, Ben...    man, man, wat  zijn jullie 'Ollanders toch slim.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Martin Welberg

Hou het maar bij JMRI denk ik, die kan zowel mijn iPhone als Samsung tablet hebben...

Gaspar

Een Ecos kan ook met de twee systemen overweg. Wel wat traag, maar het werkt.