Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Mijn verhaal over goovermodels.be

Gestart door Michael, 01 december 2016, 20:06:34 PM

Jurgen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 december 2016, 20:59:05 PM
Citaat van: Jurgen op 01 december 2016, 20:34:48 PM
Heel leuk Michaël, maar als je je verhaal niet wil doen waarom begin je er dan over?
druk op de ketel zetten  :-\

Welke druk op welke ketel?

Zijn probleem is opgelost, dus ik zie geen reden om nog te gaan natrappen.

Als dit de bedoeling is waarvoor dit forum bestaat, dan hoeft het voor mij niet meer. Doek dan de hele boel maar op.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Ben

Citaat van: Jurgen op 02 december 2016, 18:25:59 PM

Zijn probleem is opgelost, dus ik zie geen reden om nog te gaan natrappen.


Natrappen is ook niet nodig en denkelijk niet de bedoeling. Maar er is geen probleem opgelost. David is (vind ik) een onbetrouwbaar sujet die met grote regelmaat zijn afspraken niet nakomt en zijn klanten in de kou zet. Ik begrijp niet dat hij met zijn account MARKLINRIJDER op dit forum nog een podium krijgt om zijn waar aan de man te brengen: advertentie plaatsen en voorts 5 weken niet online komen om te reageren op berichten.

Gr, Ben.

Michael

22 oktober 2016 heb ik mijn bestelling van de HDL 91 geannuleerd. ( mei 2014)

Ik wil niet natrappen maar mijn geduld was op. Peter heeft de spijker op de kop geslagen ik heb David zijn verkoop draadje van de reeks 12 misbruikt om mijn zaken voor mekaar te krijgen.
Waarom dan dit draadje? Op 30 november heb ik op het forum gezet dat als ik geen duidelijkheid kreeg ik hier het verhaal zou plaatsen.

Aangezien ik vind dat ik hier dan ook verplicht ben om wat te melden (dit draadje).Omdat David mij toch duidelijkheid heeft verschaft, ben ik geslaagd in mijn opzet (denk ik) en krijg ik mijn geld terug.
Dat ik jullie niet alle details verteld is om geen olie op het vuur te gooien. Dat zou nergens goed voor zijn.
Wens u allen een fijn weekend maar ik plaats hier ( in dit draadje) verder geen tekst en uitleg.




Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

argilla

gewoon een opmerking mer niet:


zouden wij misschien eerst eens niet  "vragen" wat er aan de hand is ? misschien heeft hij een plausibele uitleg hiervoor .
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Klaas Zondervan

Hij heeft inmiddels tijd zat gekregen om die plausibele uitleg te geven. Maar die kans heeft hij niet gepakt.