Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Introductie

Gestart door Dirk G, 30 november 2016, 03:51:28 AM

argilla

Welkom... die eerste foto doet mij een beetje denken aan een USA landschap van die andere modelkunstenaar Marlow Falcon ( ben niet zeker of de naam juist geschreven is )
Knap werk van Dirk G dat wel  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Durango

Het was Malcolm Furlow. Nu een begenadigd schilder. Doet eigenlijk niks meer in de modelbouw.
Overigens welkom hier Dirk.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Geert

Citaat van: Dirk G op 01 december 2016, 02:40:15 AM
Juist, dat is een vork met een komkommer.  :D

Je kan een komkommer ook opeten  ;) Komkommervis
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Dirk G

Citaat van: argilla op 01 december 2016, 07:52:34 AM
Welkom... die eerste foto doet mij een beetje denken aan een USA landschap van die andere modelkunstenaar Marlow Falcon ( ben niet zeker of de naam juist geschreven is )
Knap werk van Dirk G dat wel  ;)


Hallo, Argilla!  :)

Reuze bedankt voor je welkomswoordje!  ;)

Ja, dat kan wel.  Ik heb de naam opgezocht en zijn treininstallaties gezien.  Deze zijn werkelijk knap.  Hoewel ik hem beduidend minder vind als schilder.  ::)

In ieder geval, toen ik deze decors bouwde, had ik weinig anders te doen.  Net daarom stak ik er zoveel tijd in.  Tegenwoordig heb ik ook andere hobby's zoals fotografie en het bouwen van landschapjes.  Om je een idee te geven van mijn fotografie, sluit ik hier enkele beelden in.  Indien het niemand stoort, tenminste.















Dirk G

Citaat van: Durango op 01 december 2016, 08:33:25 AM
Het was Malcolm Furlow. Nu een begenadigd schilder. Doet eigenlijk niks meer in de modelbouw.
Overigens welkom hier Dirk.


Hallo, Durango!  :)

Reuze bedankt voor je welkomswoordje!  ;)

Dirk G